Guten Morgen

1. Data: 2003-05-08 11:38:53

Temat: Guten Morgen
Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

To ja, Pyzol, z nowego , niemieckiego adresu ( stad i witam sie
odpowiednio:). Sprawdzam czy i jak dziala ( i prosze mnie nie gonic za taki
test, bo nie wyraze zalu, Kochany Andrzeju, przede wszystkim;).

Kaska Pyzol

1. Data: 2003-05-08 11:40:43

Temat: Re: Guten Morgen
Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Pyzol" <p...@s...ca>

Wcale mi ten adres nie wyglada na nowy. Kto mnie widzi, niech sie zglosi,
bitte.
Kaska

1. Data: 2003-05-08 11:44:36

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyzol" <p...@s...ca> napisał w wiadomości

> "Pyzol" <p...@s...ca>
>
> Wcale mi ten adres nie wyglada na nowy. Kto mnie widzi, niech sie zglosi,
> bitte.
> Kaska

Cześć młoda! :))
Widzę Cię!
Tańczysz? ;)

E.
:))

1. Data: 2003-05-08 11:44:54

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol <p...@s...ca>
> "Pyzol" <p...@s...ca>
>
> Wcale mi ten adres nie wyglada na nowy. Kto mnie widzi, niech sie
> zglosi, bitte.
> Kaska

Guten Tag, Katja :))))

Paul

1. Data: 2003-05-08 12:33:29

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol <p...@s...ca> napisał(a):

> "Pyzol" <p...@s...ca>
>
> Wcale mi ten adres nie wyglada na nowy. Kto mnie widzi, niech sie zglosi,
> bitte.
> Kaska

ja Cię widzę oczami wyobraźni :)

uoooo.....!!!!!!!!! o, jejku!!!!!!!!!!(?) :o) :o)
a skąd masz ten ślad po bitej śmietanie? (?)

:-)
ksRobak
?

1. Data: 2003-05-08 13:12:35

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pyzol" napisała:

> "Pyzol" <p...@s...ca>
>
> Wcale mi ten adres nie wyglada na nowy. Kto mnie widzi, niech sie zglosi,
> bitte.
> Kaska

Widać Cię, widać, tylko nic nie słychać.

Adres emaliowany nie ma nic do gadania w sprawie obecności
czy widzialności na grupach.

--
Sławek

1. Data: 2003-05-08 19:09:56

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl> wrote in message
> Widać Cię, widać, tylko nic nie słychać.

Nie zaluj, Slonko, naprawde;)

> Adres emaliowany nie ma nic do gadania w sprawie obecności
> czy widzialności na grupach.
Mamamamama, wlasnei,z e ma. Z mojego oryginalnehgo wiele osob mnbie nie
widzialo, spytaj Pawke N.

Wszystkim odezwawszym sie - serdecznie dziekuje,
Kaska

1. Data: 2003-05-08 19:11:53

Od: "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mamamamama, wlasnei,z e ma. Z mojego oryginalnehgo wiele osob mnbie nie
> widzialo, spytaj Pawke N.

Ja się na tym nie znam!!

P.

1. Data: 2003-05-08 19:14:07

Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pyzol"
> Wszystkim odezwawszym sie - serdecznie dziekuje,

oooooooooo gdybym wiedziała że będą podziękowania też bym się odezwała...
nie mogłaś uprzedzić?! ;)

odbiór? ;D

papatrycja

1. Data: 2003-05-08 20:26:40

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pyzol" napisała:

> Mamamamama, wlasnei,z e ma. Z mojego oryginalnehgo wiele osob mnbie nie
> widzialo, spytaj Pawke N.

A właśnie, że nie ma! <tupnięcie nogą>. Zmieniłaś po prostu serwer, z którego
pośrednictwa korzystasz. Ten adres, co to się pojawia w odpowiedzi, jest
gdzieś ustawiany ręcznie. Można tam wpisać dowolną bzdurę, o ile ktoś nie
chce - powiedzmy - się ujawniać. BTW, warto tam trochę namieszać, jak to
robi wiele osób, gdyż działa wiele automatów czesających m. in. grupy dyskusyjne
w poszukiwaniu adresów - a potem nieszczęśnicy dostają kopy śmieciowych
maili. Mój adres na przykład wygłąda tak: "sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl"
Odpisując prywatnie trzeba ten tekst w nawiasach kwadratowych (razem
z nawiasami) wyrzucić. Jakiś głupi program do masowego przetwarzania
adresów raczej z tym sobie nie poradzi, normalny człowiek - tak.

Pozdrawiam - i miłego połodupnia życzę.

--
Sławek

deżawii