Guzek

1. Data: 2003-04-09 20:26:58

Temat: Guzek
Od: "Kicia" <k...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej !!!

Mam pytanie ostatnio na wzgorzu łonowym a nawet tak bardziej w okolicy warg
stromowych odczuwam malego guzka - nie wiem co to moze byc i co powinnam z
tym zrobic .

Prosze poradzcie mi cos ??

Czekam na odpowiedzi !!!

2. Data: 2003-04-09 20:35:03

Temat: Re: Guzek
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może po prostu przytkany gruczoł łojowy? Jeśli tak, to nie ma powodu do
niepokoju. Ale zawsze możesz pójść do ginekologa.

Ewa

3. Data: 2003-04-09 20:49:14

Od: "Kicia" <k...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może po prostu przytkany gruczoł łojowy? Jeśli tak, to nie ma powodu do
niepokoju.

To znaczy ze jezeli to jest ten gruczol lojowy - to nie powinnam nic robic
???I sie nie martwic ??

4. Data: 2003-04-09 21:13:09

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kicia" <k...@m...com.pl> napisał w wiadomości

> To znaczy ze jezeli to jest ten gruczol lojowy - to nie powinnam nic robic
> ???I sie nie martwic ??

Nie martwić:)
Czasami takie coś mi się zdarza i wtedy lekko naciskam, przeważnie pęka i
jest usuwana zawartość (przepraszam wrażliwców za szczegóły;)
Jeśli nie jesteś w stanie tego zrobić, to zostaw - prawdopodobnie i tak samo
pęknie.
Dla upewnienia się, czy to jest rzeczywiście tylko przytkany gruczoł łojowy
możesz wybrać się do lekarza.

Ewa

5. Data: 2003-04-09 21:46:30

Od: "Kicia" <k...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czli co to moze byc tylko taki Czyrak ???

Nie grozny !!!

6. Data: 2003-04-09 21:52:23

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czli co to moze byc tylko taki Czyrak ???
>
> Nie grozny !!!

Nie, to nie ma nic wspólnego z czyrakiem.
Ale wiesz, porady przez internet to rzeczywiście nienajlepszy
pomysł..........zdecydowanie wybierz się do lekarza.

Ewa

Do ginekologów - spirala
Krew, osocze <=> wampiry ?
Ile kosztuje miesiecznie noszenie soczewek kontaktowych ?
Internetowe badanie studentów
płukanie zatok (Szczecin)