HA !!!

31. Data: 2007-01-01 17:34:56

Temat: Re: HA !!!
Od: "maciej debski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

ikselka wrote:

> [...] Chyba tylko z książek (i dzięki Bogu) możesz się o
> tym dowiedzieć, skoro teraz nie chwytasz, lecz są ludzie, którzy
> znają ICH z autopsji...

prosze cie, nie rozluzniaj mnie.
stalinowskie sluzby do spolki z SB wkradaja sie regularnie do domu
panslavisty, "wpuszczaja" mu wirusy do komputera, czyszcza twardy dysk
i odcinaja polaczenie z internetem...
przeciez to absurdalny belkot, niemajacy nic wspolnego z
rzeczywistoscia.
sluzby specjalne zadnego kraju nie maja ochoty ani potrzeby zeby
inwigilowac starego ekshibicjonisty ze zdecydowanie przesadna
sklonnoscia do fantazji na tle seksualnym.
to sa urojenia paranoidalne. sa leki ktore pomagaja w takich
sytuacjach.
naprawde sa osoby ktore wierza w te bzdury opowiadane przez
panslaviste?

mac.

32. Data: 2007-01-01 17:39:12

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"maciej debski" <m...@b...pl> wrote in message
ps.com...

ikselka wrote:

> [...]

sytuacjach.
naprawde sa osoby ktore wierza w te bzdury opowiadane przez

Zaliczam ciebie albo do ssmanów, albo do pożyDecznych idiotów.
Ponieważ obrażasz mnie, nie znajac mnie (lub znajac z raportów) ale w obu
wypadkach świadomie, cieciu.

33. Data: 2007-01-01 17:52:00

Od: a...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

maciej debski napisał(a):

> [...]
> sytuacjach.
> naprawde sa osoby ktore wierza w te bzdury opowiadane przez

A coś Ty taki sfrustrowany Maciuś? Zazdrościsz Panslaviście,
czy co?

34. Data: 2007-01-01 18:08:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@o...eu> wrote in message news:enbho1$acr$3@news.onet.pl...

> A coś Ty taki sfrustrowany Maciuś? Zazdrościsz Panslaviście, czy co?

He..he, pewnie tak. Z tym, że ja nie dbam o image, nie zabiegam o stanowisko
z wyboru bądź mianowania, więc nie muszę kłamać. Na dodatek nie muszę dbać o
to, czy do wykształciuchów dociera, że SS są nadal stalinowskie - jak sam
Adaś, którego rodzice byli czolowymi stalinowcami. na dodatek znowy
będziecie atakować mi kompa pod pretekstem spamowania i zarzucać śmiecenie
na grupie...

Rwijcie zelówy, wyksztaciuchy.

35. Data: 2007-01-01 18:10:29

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
> na dodatek znowy będziecie atakować mi kompa pod pretekstem spamowania i

O seksie - mam normalne preferencje, ale nie mam żadnych tabu...
I mam 60 lat - potrzeby normalne dla tego wieku, nie napędzane chemicznie.

36. Data: 2007-01-01 20:37:04

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

maciej debski napisał(a):
> naprawde sa osoby ktore wierza w te bzdury opowiadane przez
> panslaviste?
Sa takie, które uwierzyły nawet w śmierć pewnego Grzegorza...

37. Data: 2007-01-01 22:30:42

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ikselka napisał(a):

> intensywnie uczę się angielskich :-)

A co może wybierasz się na wyspy. Tu też można gotować i jaki
wybór rzeczy które pozwalają praktycznie bez ograniczeć szalećw
kuchni. Ostatnio żona obdarowała mnie książką z światowymi
przepisamia mówiąc że mi się tu bardziej przyda niż w Polsce i to
prawda.
Czarownicą nie jesteś jeżeli popatrzeć na zdjęcie, a i z ta
Ikselką przesadziłaś. Więcej nie piszę bo Ania cóś pomyśli.

Pozdrowienia Noworoczne Janusz

38. Data: 2007-01-01 22:58:14

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

RobiZ <wills@bez_spamu.onet.eu> napisał(a):

> Wracaj palancie na grupę z której wylazłeś i nie zaśmiecaj więcej grupy
> kulinarnej!

kuurcze, on cytuje Opixa - w Szczecinie nie chcemy Opixa, tu mam dosc
oszolomskich wybryków Slavisty. Moze by tak jakąś grupę im podsunąć?

h.

39. Data: 2007-01-02 08:08:29

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 31 Dec 2006 00:33:54 +0100, "Ewa (siostra Ani) N."
<n...@y...com> wrote:

>Le dimanche 31 décembre 2006 ŕ 00:28:37, dans <1...@c...supernews.com>
vous écriviez :

>Tutaj haslo : kapusta z grzybami :)
>

>Ewcia

Tu: kielbasa wiejska :))

Pierz i za duzo kielbasy od rana
K.T. - starannie opakowana

40. Data: 2007-01-02 08:54:08

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ikselka napisał(a):
> [...]
A tak w ogóle - spotykało i mnie już tyle nieprawdopodobnych
niespodzianek w życiu, że miałam oczy jak dawne 5 złotych patrząc
i nie wierząc. Sprawę słuszności domniemań Panslavisty pozostawiam
bez dyskusji. Dla mnie ważne jest to, czego sama w człowieku szukam i
czy pokrywa się to z tym, co w nim znajduję. Gdybym kierowała się
czymś innym, nie byłabym w stanie być zadowolona z nikogo ani z
niczego.

Boeuf Strogonof
czekolada; ser pleśniowy /Discovery/
ryba po grecku