HAUSTRACJA ?

1. Data: 2003-01-29 17:47:02

Temat: HAUSTRACJA ?
Od: Garland Greene <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. co to znaczy ?
na czym polega ten zabieg ?

2. w radioterapii fotonami istnieje pojęcie : "krótka ścieżka" ?
3. na czym polega i jakie jest działanie radioterapii fotonami ?

Piotr
m...@w...pl
----------------------
On my signal unlesh hell !

2. Data: 2003-01-29 18:24:55

Temat: Re: HAUSTRACJA ?
Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 29 Jan 2003 18:47:02 +0100, Garland Greene wrote:

> 1. co to znaczy ?
> na czym polega ten zabieg ?

:):):):):)!!!!!

O ile medycyna (a właściwie anatomia prawidłowa) nie zmieniła się
tragicznie od tych kilku lat, to terminem haustracja określa się
specyficzny układ fałdów i wybrzuszeń ściany jelita grubego. Nie jest to
żaden zabieg. Skąd taki pomysł???

> 2. w radioterapii fotonami istnieje pojęcie : "krótka ścieżka" ?
> 3. na czym polega i jakie jest działanie radioterapii fotonami ?

A to już nie wiem - ale terminem 'fotony' można okrślić również
promieniowanie rentgenowskie, nieprawdaż?

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)

3. Data: 2003-01-30 10:09:31

Od: "piotr" <n...@g...1221593> szukaj wiadomości tego autora

> A to już nie wiem - ale terminem 'fotony' można okrślić również
> promieniowanie rentgenowskie, nieprawdaż?

energie wszystkich rodzajow promieniowania elektromagnetycznego mozna
okreslic mianem fotonow :)
a foton to dokladniej kwant promieniowania elektromagnetycznego.

piotr

Zasady wprowadzania wenflonów
prof. Adam Dziki - prosba o opinie
Preimplantacyjne testy genetyczne