HELP studentkom pedagogiki!!!

1. Data: 2005-06-03 18:08:43

Temat: HELP studentkom pedagogiki!!!
Od: L4SER <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!mam pytanie.
co to jest wyobraźnia wzrokowa i wyobraźnia przestrzenna?
PROSZĘ o namiar na dobrego reedukatora (wraz z numerem telefonu)!!!

dwie studentki pedagogiki będą bardzo wdzięczne:-)

1. Data: 2005-06-03 18:39:40

Temat: Re: HELP studentkom pedagogiki!!!
Od: HardStyler <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

L4SER napisał(a):
> dwie studentki pedagogiki będą bardzo wdzięczne:-)
NTG. Spierdalaj! :D

Pzdr,
HS.

1. Data: 2005-06-03 18:56:26

Od: L4SER <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

HardStyler napisał(a):

> NTG. Spierdalaj! :D
>
> Pzdr,
> HS.
To nie to co masz na myśli i nie jest to NTG, pytanie poważne !!!!

1. Data: 2005-06-03 19:01:17

Od: HardStyler <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

L4SER napisał(a):

> To nie to co masz na myśli i nie jest to NTG, pytanie poważne !!!!
LOL! Myslales, ze ja pomyslalem, ze to jest ogloszenie typu "dwie
studentki potrzebuja pomocy i w zamian zrobia ci dobrze" :))) Nie, nie -
ja tak nie pomyslalem, ale zobacz sobie watek z kretynem CB, PD i HS -
przekonasz sie, ze to naprawde NTG :) No chyba, ze ktos traktuje ta
grupe na powaznie - no jest pare osob, ktore tak robia ;) Moze oni
pomoga :) Powodzenia...

Pzdr,
HS

1. Data: 2005-06-03 19:07:39

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HardStyler" <j...@c...pl> napisał w wiadomości

> studentki potrzebuja pomocy i w zamian zrobia ci dobrze" :))) Nie, nie -
> ja tak nie pomyslalem, ale zobacz sobie watek z kretynem CB, PD i HS -
> przekonasz sie, ze to naprawde NTG :)

Kretyn :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-06-03 19:15:58

Od: HardStyler <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):
> Kretyn :)
Milo mi - Dawid jestem :D

Pzdr,
HS.

1. Data: 2005-06-03 19:28:57

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Milo mi - Dawid jestem :D

Ja też :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-06-03 19:34:22

Od: HardStyler <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też :)
Wierze ci - ja gdy wypije za duzo to jestem Angelika :))) To cos chyba z
aniolami ma wspolnego, ale jedyny aniol jakiego znam to ma inne imie,
ale tez na A: A jak alkohol ;)

Pzdr,
HS.

1. Data: 2005-06-03 19:41:06

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wierze ci - ja gdy wypije za duzo to jestem Angelika :))) To cos chyba z

Ale ja dziś tylko mleko piłem.
eM - jak mleko :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D..

1. Data: 2005-06-03 19:59:03

Od: HardStyler <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale ja dziś tylko mleko piłem.
> eM - jak mleko :)
Ja dzisiaj troche piwa wypilem ;) Ty na powaznie z tym Dawidem? :)

Pzdr,
HS.

wyobraźnia
Obgadywanie