Re: HIV a AIDS

From: "kkh" <k...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: HIV a AIDS
Date: Sat, 14 Nov 2009 14:36:09 +0000 (UTC)

tomek wilicki <j...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> Heja heja
>
> Tytułem wstępu:
>
> Ostatnio trafiłem na ciekawy artykuł - autor wyznaczał nagrodę
kilkudziesięciu
> tysięcy dolarów za zdjęcie wirusa HIV, albo za wiarygodny dowód na jego
> istnienie. Z ciekawości przejrzałem dotychczas wykonane badania na temat
tego

[ciach]

> Z góry dziękuję za wszystkie SENSOWNE odpowiedzi

Interesujaca dyskusja. Ja w kwestii pozamerytorycznej...Przeczytalem
wszystkie posty i czuje sie troszeczke zniesmaczony chwytami jakie stosuje
pan Trzeciak. Znalazlem kilka postow w ktorych ten czlowiek jest agresywny,
np. pisze on do Tomka Wilick:

"Zmień leki lub dietę, bo piszesz od rzeczy."

"A podobno myślisz..."

i niedoczekawszy sie reakcji na rownie niskim poziomie podsumowuje:

"jesteś jeszcze w bardzo młodym wieku (za czym przemawiałaby także
niewielka wiedza i nieproporcjonalnie wielka buta"

Jakos nie znalazlem podobnej agresji po drugiej stronie, wiec pytam: po co ta
panie Trzeciak?

Druga kwestia jest sprytne odchodzenie od tematu. Nie zauwazylem aby Trzeciak
jasno odpowiedzial na pytanie postawione w pierwszym poscie. Zrobil za to
sporo dygresji, np. o malpach (piekny elaborat) i klasyczny chwyt z "Zydami i
cyklistami", mimo, ze Tomkek Wilick nie schodzil na polityke. Czyzby to
jakies nozyce podskakiwaly? Leszek palnal tez niezlego babola rozpisujac sie
o prostytutkach, a potem wmawiajac, ze on o prostytutkach nic nie pisal. Po
takiej wpadce wypadaloby zachowac nieco pokory...Pokory, ktorej Trzeciak
domaga sie u adwersarza.

Oczywiscie przylapanie pana Trzeciaka na erystyce, grubianstwie i
roztargnieniu nie przesadza kto ma racje.

pozrawiam