Re: HIV a AIDS

From: "tomek wilicki" <j...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: HIV a AIDS
Date: Sat, 14 Nov 2009 16:27:00 +0000 (UTC)

kkh <k...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Interesujaca dyskusja. Ja w kwestii pozamerytorycznej...Przeczytalem
> wszystkie posty i czuje sie troszeczke zniesmaczony chwytami jakie stosuje
> pan Trzeciak. Znalazlem kilka postow w ktorych ten czlowiek jest agresywny,
> np. pisze on do Tomka Wilick:
>
> "Zmień leki lub dietę, bo piszesz od rzeczy."
>
> "A podobno myślisz..."
>
> i niedoczekawszy sie reakcji na rownie niskim poziomie podsumowuje:
>
> "jesteś jeszcze w bardzo młodym wieku (za czym przemawiałaby także
> niewielka wiedza i nieproporcjonalnie wielka buta"

> [...]

hehe, zaraz zostaniesz zakrzyczany przez miejscowych urażonych po przegranej w
dyskusjach ze mną, jakiego to strasznego trolla bronisz, który to troll nic
nie robi tylko obraża ludzi i stosuje sztuczki słowne, bo nie ma argumentów
medycznych :D

Anyway, przekornie, chciałem pana Trzeciaka trochę obronić - jakkolwiek
faktycznie można się przyczepić do poziomu niektórych wypowiedzi, to jest to
bodaj jedyna osoba, która w ogóle na jakimkolwiek poziomie była w stanie
podjąć dyskusję o tematyce HIV/AIDS. W większości wypadków albo leciały
bluzgi, albo paraargumenty typu "no przecież na wikipedii napisali...".