HYDROKOLONOTERAPIA

1. Data: 2004-08-03 18:57:43

Temat: HYDROKOLONOTERAPIA
Od: "borek 1974" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich jestem zainteresowany zabiegiem płukania jelita grubego czyli
HYDROKOLONOTERAPIA . Czy po tym zabiegu ustabilizuje sie przemiana materii tzn
zwiekszy się i czy pomaga to w zrzuceniu zbędnych kg.

2. Data: 2004-08-03 19:18:35

Temat: Re: HYDROKOLONOTERAPIA
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"borek 1974" <b...@p...onet.pl> a écrit dans le message de
> [...]
materii tzn
> zwiekszy się i czy pomaga to w zrzuceniu zbędnych kg.

czy pod tym "naukowym" stwierdzeniem kryje sie pospolita lesatywa?

Jurek

3. Data: 2004-08-03 20:52:38

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> czy pod tym "naukowym" stwierdzeniem kryje sie pospolita lesatywa?

Nie taka pospolita - zużywa się dużo więcej wody i płucze dużo głębiej:))

pzdr,
Aga

4. Data: 2004-08-03 20:53:26

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "borek 1974" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:7f7b.00000729.410fe026@newsgate.onet.pl...
> [...]
materii tzn
> zwiekszy się i czy pomaga to w zrzuceniu zbędnych kg.

O zaletach płukania jelita pisują przeważnie firmy zajmujące sie takimi
zabiegami. Lekarze są raczej sceptyczni, ostrzegają przed uszkodzeniem
jelita (mechanicznym), rozciąganiem jelita (spowodowanym wpompowaniem
nadmiernej ilości wody), rozregulowaniem bilansu mineralno-witaminowego (czy
jak się to nazywa), wypłukaniem flory bakteryjnej. Coś w tym jest - u
znajomej, która sobie taką terapię zafundowała skończyło się to ciężkim
podrażnieniem jelita i zaparciami. Zamiast zrzucić zbędne kilogramy -
przytyła, a jej przemiana materii leży kompletnie.

pzdr,
Aga

5. Data: 2004-08-04 13:19:57

Od: "Ata" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zajrzyj tam:
http://www.hydrokolonoterapia.pl/index.php?ho=hydro
pozdrawiam
ata

Zawartosc wybranych skladnikow odzywczych w diecie optymalnej
Musli:Vitalis bakaliowe
[MM]Nad Wisłą czy Szybko i Szczupło?
Weight Watchers
Głodówka zdrowotna.