Haft Kaszubski - czyli cudze wchwalicie...

1. Data: 2003-08-12 14:45:41

Temat: Haft Kaszubski - czyli cudze wchwalicie...
Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej !!!

Chwale sie, iz w dniu dzisiejszym droga kuna nabylam dwie teczki wzorow Haftu
Kaszubskiego ( Hafty Bronislawy
Plinskiej z Koscierzyny i Szkole Pucka cz.II), pozatym zaliczylam wystawe
pokonkursowa Haftu Kaszubskiego w Palacu
Przebendowskich w Wejherowie - slicznosci....

z serca Kaszub - Wejherowa pozdrawiam

nann

1. Data: 2003-08-12 18:03:23

Temat: Re: Haft Kaszubski - czyli cudze wchwalicie...
Od: "Gisia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

CZy ta wystawa jest jeszcze?
Chetnie sie na nia wybiore...
Pozdrawiam- Gisia

1. Data: 2003-08-12 18:08:57

Od: "Anna B. " <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Haftu Kaszubskiego ( Hafty Bronislawy
> Plinskiej z Koscierzyny i Szkole Pucka cz.II), (...)

Iiiiiiiiii, ja też chcę tę teczkę! Ona jest tam na miejscu do kupienia ? Czy
Ty tam mieszkasz, czy jesteś na wakacjach? A może by tak za zaliczeniem
pocztowym?

--
Anna vel Gratka (Ziemia Lubuska) znad tamborka z haftem rzeszowskim.
"Człowiek nie musi być niezwykle mądry, byle był dobry i dobroć swą

1. Data: 2003-08-12 19:47:35

Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gisia (g...@w...pl) napisał(a):

> CZy ta wystawa jest jeszcze?
> Chetnie sie na nia wybiore...

Tak, zdaje sie ze do konca sierpnia, ale sprawdze jutro.

pozdr.nann

1. Data: 2003-08-12 19:50:20

Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna B. (a...@x...wp.pl) napisał(a):

> Użytkownik "nann" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> Iiiiiiiiii, ja też chcę tę teczkę! Ona jest tam na miejscu do
> kupienia ?

Nie bardzo na miejscu, ale w budzie z "kaszubszczyzna i ludowoscia" na rynku.

Czy Ty tam mieszkasz, czy jesteś na wakacjach?

Mieszkalam laaata cale a w tej chwili urlopuje sie u Rodzicow.

A może by
> tak za zaliczeniem pocztowym?

Tak...dalo by sie, ale zdaje mi sie, ze wykupilam ostatnie egzemplarze, ale zapytam
jutro. Koszt teczki to 11 zl.

pozdr.nann

1. Data: 2003-08-13 15:26:27

Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nann (n...@w...pl) napisał(a):

> Tak, zdaje sie ze do konca sierpnia, ale sprawdze jutro.

Sprawdzilam....i na plakatach nie ma ani slowa o tym do kiedy wystawa bedzie czynna
:) Ale prawdopodobnie do konca
sierpnia. Pn - pt 10-17, sobota i niedziela 12 - 16

pozdr.nann

1. Data: 2003-08-17 08:30:36

Od: "Iweczka" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pokonkursowa Haftu Kaszubskiego w Palacu
> Przebendowskich w Wejherowie - slicznosci....

A ja znalazłam takie coś:
http://onet.allegro.pl/show_item.php?item=15241596

Iw. (Wrocław)

1. Data: 2003-08-17 10:28:00

Od: "Anna B. " <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja znalazłam takie coś:
> http://onet.allegro.pl/show_item.php?item=15241596
>
> Iw. (Wrocław)

Dziewczyno, odkąd się to pojawiło na allegro, z drżeniem serca obserwuję tę
aukcję, bo chcę , by to wpadło w moje łapki !!!! A przynajmniej w jakieś
życzliwe łapeczki .
--
Anna vel Gratka (Ziemia Lubuska)
"Kochaj i czyń, co chcesz." św. Augustyn

1. Data: 2003-08-17 11:29:20

Od: "Iweczka" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyno, odkąd się to pojawiło na allegro, z drżeniem serca obserwuję

> aukcję, bo chcę , by to wpadło w moje łapki !!!! A przynajmniej w jakieś
> [...]

Uspokajam Cię, że ja nie jestem zainteresowana.
Życzę zatem wygranej aukcji bez licytacji :-)
Pozdrówki,
Iw.

archiwum
jak najprostszy obrus szydełkowy