Haft przewlekany foto nr 27 Wa-Pn - na czym?

1. Data: 2004-06-16 18:30:02

Temat: Haft przewlekany foto nr 27 Wa-Pn - na czym?
Od: "Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
to jest pytanie do osoby ktora zrobila obrus bedacy na stronie Julity- pod nr 27
spotkanie Wa-Pn.
Na czym jest zrobiony ten obrus - bo JAK sie go robi to ja wiem. Kiedys
uzywalam do tego firanki (markizety). Ale tu jest cos innego.
Pozdrawiam,
Anna
O.C_P

1. Data: 2004-06-16 18:43:34

Temat: Re: Haft przewlekany foto nr 27 Wa-Pn - na czym?
Od: "Ania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Na czym jest zrobiony ten obrus - bo JAK sie go robi to ja wiem. Kiedys
> uzywalam do tego firanki (markizety).  Ale tu jest cos innego.

Hmm... mi się wydaje, że to jest właśnie fragment zwykłej firanki. Ma
maleńkie prostokątne oczka a nie sześciokątne (jak tiul).
A osoba, która to wykonała, czyli moja ciotka jest absolutnie internetowo
niedostępna.

pozdrawiam
Ania (Poznań)

1. Data: 2004-06-17 13:16:34

Od: "Anna" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania <ania> napisał(a):

&gt; > Witajcie,
(...)
&gt; Hmm... mi się wydaje, że to jest właśnie fragment zwykłej firanki. Ma
&gt; maleńkie prostok?tne oczka a nie sześciok?tne (jak tiul).
Taak...ale wlasnie jakiej? Bo wszystkie dostepne mi firanki (w sklepach we
Wroclawiu) mialy te oczka prostokatne, ale BARDZO wydluzone. Co niejako psulo
wzor. Nb. ten haft nazywa sie m in. huck "embroidery" i jest dosc popularny w
Skandynawii.
Nie jest to wazne, ale moze przy okazji ( np. wizyty?) moglabys o to zapytac?
Bylabym >>wdziczna ciotka<<
;-)))

Anna
O.C_P

1. Data: 2004-06-17 13:22:08

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna wrote:

> [...]
> wzor. Nb. ten haft nazywa sie m in. huck "embroidery" i jest dosc popularny w

to ja się podłączę ;) U mojej babci były poduszki robione tą techniką i
były zdecydowanie na "kwadratowej" firance. Wydaje mi się, że czasem
można ją spotkać w sklepach- najczęściej jest podciągana pod nazwę
"tiul" (chociaż nim nie jest), więc może spróbuj poszukać. niedawno był
sezon komunijny, więc trochę "dziurawych" tkanin jeszcze powinno być w
sklepach.

pozdrawiam

Julita

--
www.szpilka.netnafta.pl
http://www.galeria.szpilka.prv.pl/

1. Data: 2004-06-18 11:34:45

Od: " Anna" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje!
Anna
O.C_P

[szydelko] schemat wymyslilam ale nie wiem co to za wzor...
DMC rumianki w doniczce
podpisy zrobiłam...
[xxx] Powell - Spanish Hill Town
[xxx] aniolek na dloni