Hafty polskie

1. Data: 2002-04-24 07:37:02

Temat: Hafty polskie
Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny !
ogladalam wczoraj w sklepie nowy numer "haftow polskich" - zapomnialam
portfela i nie kupilam , dzis to zrobie. jest zamieszcozny obrazek, ktory
zawsze chcialam miec. reprodukcja zlozonych rak - A. Durera. kolory: bialy,
czarny i kilka szarosci. bardzo mi soie spodobal. w ogole ten numer jest
fajny.

pozdrawiam
maja

1. Data: 2002-04-24 09:20:05

Temat: Re: Hafty polskie
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maja" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
bialy,
> czarny i kilka szarosci. bardzo mi soie spodobal. w ogole ten numer jest

A nie widziałas, czy sa takie jamniki i konie ( nazywa to sie chyba "w
stajni" ) - taki dosyc duzy obrazek ?

Kayra

1. Data: 2002-04-24 09:35:54

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak sie zaaferowalam tym obrazkiem z rekami, ze nie zauwazylam. ale dzisiaj
kupie te "hafty" i jutro napisze zawartosc.

maja

1. Data: 2002-04-24 13:09:44

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kayra" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "maja" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> bialy,

######################################
Jezeli tylko te zlozone rece ci z tego zeszytu ,,pasuja", to mozesz
zaoszczedzic zlotoweczki- mam ite raczki moge sie podzielic :-)))
Grazyna

1. Data: 2002-04-24 17:29:16

Od: "Ewa" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bialy,
>
> A nie widziałas, czy sa takie jamniki i konie ( nazywa to sie chyba "w

Ze zwierzat to w tym numerze jest tylko tygrys, a ponadto duzo krajobrazow
wiosennych z brzozami przewaznie, wiazanki kwiatow.
Niestety nie ma tam koni ani jamnikow.
Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2002-04-24 20:14:56

Od: "anda" <a...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kayra" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A nie widziałas, czy sa takie jamniki i konie ( nazywa to sie chyba "w
> stajni" ) - taki dosyc duzy obrazek ?
>
> Kayra

niestety, "w stajni" nie ma :(

sa za to:
brzozowy zagajnik (przyjemny widoczek z rzeczka)
wiosna (brzeg rzeczki obsypany krokusami)
pozdrowienie wiosenne (widoczek wiejski, obramowany galazka kwiecia)
wiazanka polnych kwiatow
martwa natura z winogronami
tulipany (czerwone, w szklance)
tygrys (na moj gust bezczelni kotkowi zeza dorobili :)
rece (Durer)

w nast numerze zapowiadaja:
na rybach (brzoza na pierwszym planie calkiem, calkiem)
wiejska chata
sloneczniki wg van gogha
niebieskie kwiatki
dziewczynka w kapeluszu wg m.cassat
kisc winogron
pieski (stanowczo przeslodzone)

Pozdrawiam
anda

1. Data: 2002-04-24 20:23:59

Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grazyna" <m...@g...pl> napisała w wiadomości

> Jezeli tylko te zlozone rece ci z tego zeszytu ,,pasuja", to mozesz
> zaoszczedzic zlotoweczki- mam ite raczki moge sie podzielic :-)))

Oo:) jakbys byla tak mila i mogla mi ten tego te rece na mejla ;) Bylabym
naprawde bardzo, bardzo wdzieczna:) W przyszlym roku szykuje mi sie (tzn nie
konkretnie mi ;) primicja znajomego ksiedza i bym chciala na prezent:)
Jakbys byla tak mila...:)
Pozdrawiam serdecznie i z gory dziekuje

> Grazyna

Aga

1. Data: 2002-04-25 07:55:13

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grazynko !
niestety nie zaoszczedze, bo juz wydalam zlotoweczki, szkoda, ze nie
wiedzialam wczesniej, ale z internetu korzystam u rodzicow, tylko raz na 2
dni, wiec przepadlo. na drugi raz poczekam, bo i tak nastepny numer dopiero
w czerwcu.

pozdrawiam
maja

Burda 2 2000