Halo

71. Data: 2011-02-10 16:20:35

Temat: Re: Halo
Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:12adpbal3xr7k.1g4l3s27ed2bz.dlg@40tude.net...

> Chono do mnie, pół piwnicy mam :-)

Taki domowy?
Z niepędzonych pomidorów?
Lecę!!

MK

72. Data: 2011-02-10 16:42:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Feb 2011 17:20:35 +0100, Vilar napisał(a):

> Taki domowy?
> Z niepędzonych pomidorów?
> Lecę!!

Z MOICH pomidorów niepędzonych!
:-)

73. Data: 2011-02-10 16:45:39

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "performerka" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> Duzo chcesz wiedziec.
> Dobra sekujajami, to teraz ja zadaje pytania pytania. :)
> 1. od kiedy masz tą anhedonie?

Można powiedzieć że od drugiego pobytu w szpitalu dwa lata temu, Dostałem
lekarstwa po których nie objawiała się psychoza ale nie zdarzyło się
naprawdę nic dobrego. Chociaż przez 7 lat nic pamiętnie dobrego nie zdarzyło
się.

2. czy zawsze nie potrafiłes sie z niczego cieszyć?
Np. pamiętne Juwenalia, na studiach i całe studia oceniam pozytywnie, potem
zblizenie religijne

3. miałes jakies traumatyczne przeżycia?
Tak, to był jakby epizod, zanim zaczęła się choroba

4. uderzyłes sie w głowe (np wypadek)?
Nie

74. Data: 2011-02-10 16:57:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Feb 2011 11:27:19 +0100, Sakujami napisał(a):

> Co tu tak pusto? Jedyny temat to "Będzie wojna. to nieuniknione" ?

No ale co chcesz? Ludzi ZAWSZE dywagują o sprawach, które maja nadejść.
Choć niekoniecznie zdają sobie sprawę, ze to może być JUŻ.

75. Data: 2011-02-10 17:00:12

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@u...to.op.pl> napisał w wiadomości
> A o której pije sie sok pomidorowy z molto pieprzu, bo ja właśnie
> piję ? :)
> O tej, o której najbardziej się lubi ;-)

Nie dość że grupa prawie pusta to jeszcze zmieniasz temat mojego wątku na
jakieś bzdurne gadki

76. Data: 2011-02-10 17:06:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Feb 2011 03:35:42 -0800 (PST), performerka napisał(a):

> [...]
wiadomościnews:23004ff3-30cf-4beb-a3e2-87a6f2348762@
s28g2000prb.googlegroups.com...

> Dawaj. :)))) Co chcesz wiedzieć, mam troche czasu. Planowałam umyc
> samochod, ale mi pompa poszła, wiec nudze sie.

No tak - wiaderek i szczotek już nie produkują... Czabedzie jeździć brudnym
:->

77. Data: 2011-02-10 17:07:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Feb 2011 12:39:08 +0100, Sakujami napisał(a):

> Użytkownik "performerka" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...

> Dlaczego Bóg jest taki okrutny? Jeśli nawet uda się uniknąć piekła to
> praktycznie każdego czeka czyściec. Czytałem parę strasznych rzeczy o
> czyśćcu.

Nie martw się - dla każdego jest przygotowany inny, więc nie sugeruj się za
bardzo.

78. Data: 2011-02-10 17:09:47

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

> Nie martw się - dla każdego jest przygotowany inny, więc nie sugeruj się
> za
> bardzo.

To mnie "pocieszyłaś"....

79. Data: 2011-02-10 17:15:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Feb 2011 04:03:27 -0800 (PST), performerka napisał(a):

> [...]
cinews:5fc3be15-51c8-4ebc-a3af-6a5793af0054@s28g2000
prb.googlegroups.com...> A powiedz mi, jak myslisz: Jezus by grzesznikiem?

> To skad sie wzieła nastepujaca tresc w modlitwie cyt:
> "wstapił do piekieł..." - za co,po co,dlaczego, skoro był bez grzechu?
> I jeszcze jedno do mylsenia, skoro już był w tym 'piekle' to czemu nie
> zaszedł do czysćca?

Aleś gupia...

80. Data: 2011-02-10 17:18:29

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Sakujami napisał(a):
> U�ytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisa� w wiadomo�ci
>
> To mnie "pocieszy�a�"....

No w stosunku do Ikselci wierzgającej w 7 kręgu piekła twój czyściec
będzie jak raj:)

CIEKAWE
Jego nie można puszczać między ludzi
Zróbmy sobie lek!