Halo optymalni!

1. Data: 2001-10-05 13:15:57

Temat: Halo optymalni!
Od: "Jan" <j...@o...ku> szukaj wiadomości tego autora

Od dwoch dni nie moge polaczyc sie z nowym serwerem dieta.optymalna. Czy Wy
optymalni macie kontakt z grupa? A moze to problem z moim komputerem?
Wdzieczna za odzew, Maja

2. Data: 2001-10-05 16:34:02

Temat: Re: Halo optymalni!
Od: "Hesia" <H...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

a jest wogole takie forum? to poprosze namiary bardzo bardzo...

hesia

Użytkownik Jan <j...@o...ku> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:btiv7.3077$A...@n...swip.net...

3. Data: 2001-10-05 20:04:55

Od: "Krystyna" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hesia" <H...@p...pl> napisał w wiadomości
> a jest wogole takie forum? to poprosze namiary bardzo bardzo...

> [...]
Właśnie od dwóch dni, (prawdopodobnie) serwer Swadlerna, na którym gościmy -
niespodziewanie siadł : (
Mam nadzieję, że jeszcze wszystko wróci do normy. A jeśli nie... to
pozostaje tylko nadzieja na Waszą przychylność i dobrą wolę, by ten opty
"dziwoląg" nie odszedł w niebyt : (

Trochę zaniepokojona
Krystyna

4. Data: 2001-10-05 20:24:36

Od: "Krystyna" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Mam nadzieję, że jeszcze wszystko wróci do normy. A jeśli nie... to
> pozostaje tylko nadzieja na Waszą przychylność i dobrą wolę, by ten opty

P.S. Macie prawo nie zrozumieć o czym ja tu napisałam. Pomyłkowo myślałam,
że pytanie Jana i Mai jest
z pl.news.nowe-grupy, gdzie także się odzywam, ponieważ staramy się o
powstanie naszej opty grupy. Za pomyłkę przepraszam.

5. Data: 2001-10-09 04:45:08

Od: "Paprycjusz" <z...@z...zzz> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Wy
> optymalni macie kontakt z grupa? A moze to problem z moim komputerem?

Chyba dluzej juz nawet nie dziala (gdzies od tygodnia).
Skrzynka Swadlerna odbija listy, wiec nie mozna go zapytac
co sie dzieje. Wyglada jakby mu serwer zniknal...

Patryk

Chitinin
Świerzb - help
Podróż ludzkości - w poszukiwaniu początków człowieka
endometrioza
Co sadzicie?