Handelek.com

1. Data: 2006-05-09 02:17:27

Temat: Handelek.com
Od: "http://www.handelek.com" <h...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.handelek.com

Drodzy Panstwo

- Handelek.com jest jedyna darmowa strona internetowa ktora udostepnia
Polakom na calym swiecie elektronicznego miejsca na ich ogloszenia,
oraz wiele innych

uzytecznych informacji ktore ulatwi ich codzienne i biznesowe zycie.

- Kazdy zainteresowany umieszczeniem swoich ogloszen znajdzie tutaj
miejsce na warunkach bardzo korzystnych.

- Umieszczanie ogloszen jest daromowe i natychmiastowe!

- Handelek.com posiada wszelkiego typu ogloszen.

- Wszystkie wasze ogloszenia sa bardzo latwe do znalezienia a to za
sprawa inteligentnego katalogowania i wyszukiwania.

- Nasza zaawansowana wyszukiwarka pozwoli wam znalesc latwo
wszystkiego czego szukacie!

- Zapraszamy wszystkich do korzystania z informacji zawartych w naszym
serwisie jak rowniez do wspoluczestnictwa w jego zagospodarowaniu.

- Zapraszamy Polakow z calego swiata do naszej strony!

- Handelek.com to lepsza droga dla twojego ogloszenia!

- Handelek.com laczy prawidlowych ludzi w prawidlowym czasie!

- Zaoszczedz swoj czas z Handelek.com!

Na co czekasz zacznij handelkowac!

2. Data: 2006-05-10 14:14:19

Temat: Re: Handelek.com
Od: "Dawa" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
czy na stronie handelek mozna zamiszczac darmowe ogloszenia ///
pozdrawiam
DAWA

Uzytkownik "http://www.handelek.com" <h...@h...com> napisal w
wiadomosci news:tvuv52lnj7sucb0vcljusdma3cu8bmei6r
Uzytkownik "http://www.handelek.com" <h...@h...com> napisal w
wiadomosci news:tvuv52lnj7sucb0vcljusdma3cu8bmei6r@4ax.com...

3. Data: 2007-03-01 18:19:43

Temat: ? Z tego co ja wiem, to liczba zmarłych jehowitów przekroczyła tę magiczną liczbę
Od: "seb112" <e...@m...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co ja wiem, to liczba zmarłych jehowitów przekroczyła tę magiczną
liczbę
na długo przed śmiercią założyciela tej satanistycznej sekty.

4. Data: 2008-02-03 18:53:26

Od: "Roman Zaroff _" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie zjawisko jest regułą w systemach totalitarnych.
Systemy totalitarne wkraczają bowiem w życie wewnętrzne rodziny,
bo wkraczają we wszelką działalność człowieka.
Wymuszają takie wychowanie młodzieży, aby ona propagowała błędną ideologię
państwową lub partyjną.

5. Data: 2008-09-22 12:52:28

Od: "TorPan _" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

To pycha kieruje więc sekciarzami, którzy potępiają Święty Kościół
Powszechny za to, że tak wielu w nim grzeszników i tak wiele grzechu.
Jednocześnie zaś sami siebie uważają za takich, co już teraz w pełni
realizują ideał wspólnoty chrześcijańskiej.
Nie mają bowiem oni nic wspólnego z Panem.

6. Data: 2008-10-31 11:06:21

Od: "J. Ja worski _" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najbardziej skomplikowany komputer, jaki wymyślono, jest niczym w porównaniu
z komórką.
Cóż takiego niepojętego jest w komórce?

pytanie o najnizsze wynagrodzenie
Laptop & Pegaz