Hardanger - wzory

11. Data: 2003-02-07 10:07:39

Temat: Re: Hardanger - wzory
Od: "Barbara Hevelke" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Hevelke" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
news:b1uii8$ppi$1@korweta.task.gda.pl...
> Mam nadzieję, że do wszystkich doszło. Jak się okazało w jednej z
książeczek
> są też wzory na serwety krzyżykowe, a najładniejsze chyba wzorki hardanger
> były w grudniowej Annie - jak ktoś chce, to też mogę zeskanować.
>
> Pozdrowienia
> BasiaH

Sprostowanie - te wzory są w listopadowej Annie. Tak mi sie wdrukwało, że w
grudniowej, bo robiłam obrus na Święta.

BasiaH

12. Data: 2003-02-07 12:15:43

Od: "paula" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to ja bardzo poprosze te wzorki na serwety xxx;
szukam czegos, co moglabym zrobic na prezent dla mamy, moze akurat znajde :)
hardangerka tez oczywiscie chce...
z gory bardzo dziekuje

--
________________
pozdrawiam :))

13. Data: 2003-02-07 21:57:08

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Poproszę i ja!!!!

Pozdrawiam:))))
Alienora

14. Data: 2003-02-08 15:33:34

Od: "shira" <l...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

i ja tez prosze o wzorki hardanger a...@p...pl

15. Data: 2003-02-10 12:39:21

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Posiadam kilka wzorów haftu Hardanger (z Hobby Studio) i (obecnie) dostęp do
> skanera. Jeżeli ktoś jest zainteresowany to proszę o wiadomość.
>
> Pozdrawiam
> BasiaH
>
> Jeśli to jeszcze możliwe, to ja bardzo proszę i z góry wielkie dzięki.
Pozdrawiam
Jandulka

16. Data: 2004-05-15 16:43:28

Temat: Hardanger - wzory
Od: "Dorota - Olivka" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo prosze o wzory na biezniczek lub serwetka wyszyta Hargander. Dzikuje

17. Data: 2006-05-02 14:43:49

Od: "Iwa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Posiadam kilka wzorów haftu Hardanger (z Hobby Studio) i (obecnie) dostęp do
> skanera. Jeżeli ktoś jest zainteresowany to proszę o wiadomość.
>
> Pozdrawiam
> BasiaH

Dziewczyny poratujcie, wiem ze temat jest z przed 3 lat ale może jest ktoś kto
wtedy dostał te wzorki i mi je prześle. Zachorowałam ostatnio na hardanger i
chomikuje wszystko co ma z nim zwięzek i właśnie bardzo chciałabym mieć te
wzorki. Do Basi pisałam, ale się nie odezwała, możliwe że ten adres jest już
nieaktualny.
Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam Iwa

18. Data: 2006-05-02 14:50:17

Od: "Iwa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Posiadam kilka wzorów haftu Hardanger (z Hobby Studio) i (obecnie) dostęp do
> skanera. Jeżeli ktoś jest zainteresowany to proszę o wiadomość.
>
> Pozdrawiam
> BasiaH

Dziewczyny pomóżcie.
Ostatnio zachorowałam na hardanger i chciałabym mieć te wzorki. Pisałam do Basi
na priv ale się nie odezwała, możliwe że adres po 3 latach już jest nieaktualny.
Może któraś z Was dostała te wzorki i mogłaby mi przesłać.
Z góry gorąco dziękuję:)

Pozdrawiam Iwa

19. Data: 2006-05-02 15:16:33

Od: Iwa <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02-05-2006 o 16:50:17 Iwa <t...@o...pl> napisał:
> [...]
> nieaktualny.
> Może któraś z Was dostała te wzorki i mogłaby mi przesłać.

Sorki za zaśmiecanie, ale nie pokazało mi się, więc myślałam że nie
przesłąło:)

--
Pozdrawiam Iwa

20. Data: 2006-05-17 07:30:45

Od: "Justyna Pawłowska" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwa <t...@o...pl> napisał(a):

dostęp do

Czy ja mogłabym prosić o kilka schamatów ?

j...@g...pl

Z góry dziekuję
Justyna

Najtańsza w Polsce Aida i muliny!!!
Stronka
xxx-wzory
Re: Odp: Kraków-brak relacji ze spotkania..:((((
kanwa w Poznaniu?