Hardanger - wzory

21. Data: 2006-05-25 18:11:53

Temat: Re: Hardanger - wzory
Od: m...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> dostęp do

> Czy ja mogłabym prosić o kilka schamatów ?
>
> j...@g...pl
>
> Z góry dziekuję
> Justyna

Witam,
Jesli mozna ja tez prosze o cos prostego. Nigdy tego nie robilam, ale bardzo
mi sie podoba. Dziekuje i pozdrawiam
rena

22. Data: 2006-05-26 08:10:35

Od: "Iwa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dostęp do

Małe wyjaśnienie to nie ja napisałam że mam kilka wzorów, ja tylko
odpowiedziałam na posta z 2004 roku gdzie BasiaH pisze że ma. Nie wiem jak to
się stało ale ten mój post jest częściowo niewidoczny(nie każdy go widzi) i
powstaje nieporozumienie.

Treść mojego posta jest taka
"Dziewczyny poratujcie, wiem ze temat jest z przed 3 lat ale może jest ktoś kto
wtedy dostał te wzorki i mi je prześle. Zachorowałam ostatnio na hardanger i
chomikuje wszystko co ma z nim zwięzek i właśnie bardzo chciałabym mieć te
wzorki. Do Basi pisałam, ale się nie odezwała, możliwe że ten adres jest już
nieaktualny.
Z góry dziękuję za pomoc.
"

Sama chciałabym dostać tamte wzorki:)

----------------
Pozdrawiam Iwa

23. Data: 2006-05-26 08:45:04

Od: "Agas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tutaj są gazetki z wzorami.Może się przydadzą.

http://strimfoto.ru/users/ryzhulya/83902/

http://strimfoto.ru/users/ryzhulya/83654/

Agas

24. Data: 2006-06-12 06:59:56

Od: "AgneseW - Kraków" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie ze się przydadzą - dzięki :) :) :) Ja jestem właśnie po
kursie podstaw hardangera i zbieram wszystko na ten temat co mam w
zasięgu rąk.... :) Więc jakby ktoś miał coś jeszcze to ja BARDZO
reflektuję :) :) :)

25. Data: 2006-06-12 20:11:53

Od: "Agas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Więc jakby ktoś miał coś jeszcze to ja BARDZO
> reflektuję :) :) :)

No to jeszcze takie darmowe wzorki

http://www.nordicneedle.com/free/index.shtml

Pozdrawiam
Agas

Najtańsza w Polsce Aida i muliny!!!
Stronka
xxx-wzory
Re: Odp: Kraków-brak relacji ze spotkania..:((((
kanwa w Poznaniu?