Harmonet od kiedy znow w sprzedazy?

1. Data: 2005-10-12 19:17:36

Temat: Harmonet od kiedy znow w sprzedazy?
Od: Rosanna <rosanna@REpocztaMOVonet..pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!

Drogie Panie, jakie pigulki antykoncepcyjne polecilybyscie? Mam 24 lata,
nie rodzilam, od trzech lat biore Harmonet, niestety od jakiegos czasu
odczuwam bole w okolicach watroby (byc moze to nie wplyw pigulek), jak
dotychczas nie mialam zadnych dolegliwosci, ogolnie jestem zadowolona z ich
stosowania. Mysle o zmianie pigulek z dwoch powodow. Wlasnie dzisiaj
farmaceutka w aptece poinformowala mnie, ze sprzedaz Harmonetu zostala
wstrzymana, na jak dlugo nie umiala mi powiedziec, w zwiazku z tym iz
potrzebuje wykupic pigulki do soboty i od soboty rozpoczac ich
przyjmowanie, zastanawiam sie nad innymi pigulkami, ktore moglaby mi
przepisac lekarka. Ktore wedlug Was pigulki sa godne polecenia dla mlodych
kobiet? Drugi powod, byc moze niezasadny, slyszalam ze po dwoch latach
przyjmowania pigulek powinno sie je zmienic na inne. Czy przy zmianie
pigulek postepujemy jak dotychczas, czy mozna sie spodziewac jakis skutkow
ubocznych - przejsciowych? Bardzo prosze o porady. Moze ktoras z Pan
orientuje sie kiedy Harmonet znow bedzie mozna dostac w aptekach? Dziekuje
za wszelkie odpowiedzi.

Pozdrawiam serdecznie, Rosanna

2. Data: 2005-10-12 19:50:53

Temat: Re: Harmonet od kiedy znow w sprzedazy?
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

ze sprzedaz Harmonetu zostala
> wstrzymana,

wycofana jest pewna partia tych piguł ,nalezy wymienic w aptece na
kolejna która przeszla wszelkie badania ,ta wadliwa nie przeszla i moze
byc nie skuteczna.
p.

3. Data: 2005-10-12 20:02:49

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> potrzebuje wykupic pigulki do soboty i od soboty rozpoczac ich
> przyjmowanie, zastanawiam sie nad innymi pigulkami, ktore moglaby mi
tylko 3 serie Harmonetu zostały wstrzymane.( NO155B d.w.04.2008; NO157A
d.w.04.2008; NO264A d.w.06.2008 ) pozostałe są dostępne. komunikat głównego
inspektora farmaceutycznego w tej sprawie:
http://www.gif.gov.pl/wstrz_w_obrot.html
dokładnym odpowiednikiem Harmonetu jest Logest. Jeśli masz receptę na
Harmonet i nie chcesz/nie możesz go kupić, to mozesz poprosić o zamianę na
logest (dokładny odpowiednik)

4. Data: 2005-10-12 20:45:02

Od: "Katrinos" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

co mam zrobić ??
od dzisiaj zaczęłam nowe opakowanie Harmonetu
a przed chwilą przeczytałam tego posta i od razu spojrzałam
na opakowanie i co ?
i mam Harmonet 04.2008 NO155B
i co teraz mam zrobić ?
co za badziewie...

5. Data: 2005-10-12 20:47:35

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 12 Oct 2005 22:02:49 +0200, *justy* <news:dijq5m$d5k$1@inews.gazeta.pl>
napisał(a):

> [...]
> dokładnym odpowiednikiem Harmonetu jest Logest. Jeśli masz receptę na
> Harmonet i nie chcesz/nie możesz go kupić, to mozesz poprosić o zamianę na

A co sądzicie o tabletkach RIGEVIDON?
Jeszcze dociągnę tylko do końca drugiego opakowania i zażądam zmiany na
inne. Nigdy mi włosy nie wyłaziły, teraz mi wyłażą i na dodatek nie chce mi
się nic robić, brak mi sił.

--
Kaja

6. Data: 2005-10-12 20:56:40

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i mam Harmonet 04.2008 NO155B
jeśłi kupiłaś go po decyzji GIF (05.10.05), to wróć do apteki- powinni
wymienić na dobry/zwrócic pieniądze.
dodatkowo mozesz skontaktować się np. mailowo z producentem, i zapytać, jak
Ci to wynagrodzi, co proponuja zrobic itd. zresztą dzisiaj miały się chyba
zakończyć bardziej szczegółowe badania i być moze już wiadomo, czy chodzi o
istotna wadę jakości, czy to był fałszywy alarm.

7. Data: 2005-10-12 21:05:00

Od: "Katrinos" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kupiłam go 30.09.2005
to co iść do apteki ?

8. Data: 2005-10-12 21:28:45

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kupiłam go 30.09.2005
> to co iść do apteki ?
nie ma po co.
chyba, że masz recepte na następne opakowania.
w miarę mozliwosci skonsultuj sie z lekarzem.

9. Data: 2005-10-12 21:32:03

Od: "Katrinos" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam receptę na następne opakowania
zadzwonię do apteki i się dowiem
jak coś to do lekarza i zmienię tabletki
dzięki :)

10. Data: 2005-10-16 21:37:00

Od: Kasienka <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja napisał(a):

> [...]
> inne. Nigdy mi włosy nie wyłaziły, teraz mi wyłażą i na dodatek nie chce mi

Ja stosuje Rigevidon już od paru dobrych lat (z przerwami) i są to
jedyne tabletki, jakie toleruje mój organizm. Z resztą mój lekarz
stwierdził, że najmniej szkodliwe. Inny lekarz przepisał mi kiedyś
właśnie Harmonet, po którym była masakra - ból piersi, spadek libido,
zmęczenie, puchnięcie, deprecha. Zmieniłam szybko na Rigevidon i jest
ok. Brak problemów z cerą, z wypadaniem włosów też już koniec. Tak więc
gorąco polecam Rigevidon (tabletki trójfazowe polecam raczej "starszym"
paniom)

Okazja - lampa BIOPTRON PRO firmy ZEPTER
Gdzie sa badanie labolatoryjne ? Slina - pot i kal
gdzie ci przelac forse ktora zarobisz? serio ja juz mam 30000 zł to dziala! 1
w jaki sposób można zarazić się ptasią grypą?
Eutanazja dzieci?!