He..hw

91. Data: 2011-03-16 22:32:37

Temat: Re: He..hw
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Biedna kurewka przeklęta się nachlała i nie mając
do kogo się przy*lić projektuje, najwyraźniej.

--
CB

92. Data: 2011-03-16 22:36:03

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj jak przypiliło, oj, ojjj...

I kurewki też mają swoje palące potrzeby, najwyraźniej.

93. Data: 2011-03-17 06:31:44

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-03-16 23:36, niebożę cbnet wylazło do ludzi i marudzi:
> Oj jak przypiliło, oj, ojjj...
>
> I kurewki też mają swoje palące potrzeby, najwyraźniej.

Ta... a Ty skądyś wiesz o nich najlepiej...

Qra
--
oj, jak przypiliło

94. Data: 2011-03-17 07:33:13

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2011-03-14 13:29, niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> A niebieskie oczka masz też?

Fajny temat, "matura" z matmy - przeciez cos takiego nie istnieje.

95. Data: 2011-03-17 09:09:54

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-16 22:51, Qrczak pisze:
> Dnia 2011-03-14 13:39, niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> A dalej?

Odbyj interesującą pogawędkę.

Ewa

96. Data: 2011-03-17 09:15:31

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Odbyj interesującą pogawędkę.

A- dziękuję. Po prawdzie- straciłem nadzieję na tką możliwość:-(
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

97. Data: 2011-03-17 09:37:48

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-17 10:15, Chiron pisze:
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> A- dziękuję. Po prawdzie- straciłem nadzieję na tką możliwość:-(

Nigdy nie tracyj nadziei, Chironie. ;)

Ewa

98. Data: 2011-03-17 09:43:33

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2011-03-14 13:29, niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> A niebieskie oczka masz też?

Też :) Taki ze mnie dziwoląg - 1/4 tatar, a mimo to niebieski blond.

99. Data: 2011-03-17 09:56:14

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-17 10:43, zażółcony pisze:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Też :) Taki ze mnie dziwoląg - 1/4 tatar, a mimo to niebieski blond.

No widzisz, stanowisz poważne zagrożenie.

Ewa

100. Data: 2011-03-17 11:28:04

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znam się nieźle na kurewkach...
Popatrz na siebie w lustrze, przyjrzyj się Rediemu i innym
napalonym gadom i wywnioskuj sama "dlaczego".

Przeklęta, bezmózga kurewko.

--

> Ta... a Ty skądyś wiesz o nich najlepiej...

Zimbardo: Bierne przyglądanie się złu jest złem.
Koncepcja wahadła
SIGNUM TEMPORIS
Japonia
Z wyrazami wspolczucia dla Katolikow (link)