likwidacja ulg i bezplatnych przejazdow?

1. Data: 2001-11-28 22:23:40

Temat: likwidacja ulg i bezplatnych przejazdow?
Od: "leoś" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc,
slyszalem w radio, ze rzad zamierza takie cos wprowadzic w zycie, w ramach
oszczedzania oczywiscie. czy to prawda?

2. Data: 2001-11-29 11:44:52

Temat: Re: likwidacja ulg i bezplatnych przejazdow?
Od: "Czaplewski" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "leoś" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
> czesc,
> slyszalem w radio, ze rzad zamierza takie cos wprowadzic w zycie, w ramach
> oszczedzania oczywiscie. czy to prawda?

To rządowy projekt zmniejszający wydatki budżetowe i tak :
zamiast bezpłatnych biletów wprowadzenie ulgi sięgającej 78 procent
natomiast w przypadku 50% ulgi wprowadzenie 37 procent

pozdrowienia
aaa_ / scorpio

3. Data: 2001-11-29 13:31:47

Od: "Prometeusz" <x...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

a ciekawe co z bezplatnym przejazdem opiekuna ????

4. Data: 2001-11-29 16:01:27

Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zamiast bezpłatnych biletów wprowadzenie ulgi sięgającej 78 procent
> natomiast w przypadku 50% ulgi wprowadzenie 37 procent

Witam
To samo dzisiaj słyszałem od konduktora, że od stycznia nie będzie ważny wpis ZUS-u
do dowodu osobistego lub orzeczenie KIZ z dowodem potwierdzającym tożsamość, tylko
jakaś legitymacja, nie wiadomo jaka - może chodzi o legitymacje z Powiatowych
Centrów Pomocy Rodzinie.
Jeżeli ktoś z Was wie niech da znać o co chodzi?

Może zbluźnie - bierze mnie po prostu "kurwica", jak za głodową rentę mam wyżyć -
opłacić chatę, gaz, prąd, internet, leki i jedzenie?
Z czego k.rwa mam wziąść na bilet - gdy już teraz płacę za naprawę protez, za nowy
sprzęt ortopedyczny - gdyż kasa chorych daje za mały limit, do ortopedy czekam
przeszło dwa tygodnie, a gdy byłem chory szybciej dostałem się do weterynarza niż do
lekarza pierwszego kontaktu.
A propo Weterynarza, dziękuję temu Panu za darmowe przyjęcie oraz za wypisanie
leków,
które wciągu dwóch dni postawiły mnie na nogi.
Nie ja to chromolę - nie będę płacił, będę jedził na kredytowych, do tej pory nie
słyszałem aby kogoś za jazdę bez biletu zamknęli...
Pozadrawiam Piotr.

5. Data: 2001-11-30 07:55:09

Temat: Hej Andrzeje :-)
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

WSZYSTKIM ANDRZEJOM Z OKAZJI ICH ŚWIETA

- WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !!!

pozdr.
Arek

6. Data: 2001-11-30 10:36:15

Temat: Re: Hej Andrzeje :-)
Od: NeoN <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

algraf wrote:

> WSZYSTKIM ANDRZEJOM Z OKAZJI ICH |WIETA
>
> - WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !!!
jak najbardziej przylaczam sie do zyczen !!

Wojtek

7. Data: 2001-11-30 20:30:19

Od: "Asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co powiecie na to:

http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_011130/ekonomia/ekon
omia_a_5.html

Pozdrawiam Joanna

8. Data: 2001-11-30 21:14:45

Od: p...@b...gnet.pl (Pawel Karmanski) szukaj wiadomości tego autora

>WSZYSTKIM ANDRZEJOM Z OKAZJI ICH ŚWIETA

- WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !!!

...a o koledze AA jeszcze ktos pamieta??

Pawel

>pozdr.
Arek

--
Myslisz o otworzeniu wlasnego sklepu internetowego?
A moze o wynajeciu stoiska w wirtualnym pasazu?

9. Data: 2001-12-01 16:10:23

Temat: Odp: Hej Andrzeje :-)
Od: "opsm" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.O NIM - AA?- bardzo często. Właściwie ile razy siadam do komputera. I ON
wie, .że .życzymy JEMU wszystkiego co najlepsze. Ale wiem, ze nieraz dobrze
jest mieć konkretne tego potwiedzenie, więc chociaż zwykle się nie
odzywam-- to dzisiaj muszę.ANDRZEJU ZDROWZIA I WSIEBZIE / to po kurpiowsku/
Hanna.

10. Data: 2001-12-02 11:28:41

Od: "leoś" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

niestety link nie dziala ;(
l.

Odchudzanie
Ankieta - prośba o pomoc.
Podziękowanie za udział w II Forum "Internet Obywatelski"
Nowe wydarzenia
ms project