Helicobacter ????

11. Data: 2005-10-19 16:54:56

Temat: Re: Helicobacter ????
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Hektor <m...@N...alternatywa.net> napisał(a)
wnews:Xns96F4BFA1814C21272362@127.0.0.1:

> Dodam jeszcze ze tradzik mam tylko na twarzy, najbardziej
> skoncentrowane sa policzki oraz zaskorniki, wagry na nosie ;/
> Dermatolog kazala wyciskac...czego ja napewno robic nie bede.

Jeszcze cos dodam :)
Chcialbym zeby golenie sprawialo w koncu przyjemnosc a nie udreke :/
Teoretycznie powinienem sie golic co drugi dzien...a gole sie dwa razy w
tygodniu.
Po goleniu jest jakby lepiej...ale dzien, dwa po jeszcze gorzej.

Moj wiek to 20 lat...w moim wieku malo kto cierpi na te dolegliwosc. Z tego
co zaobserwowalem na uczelni...

Ma buzia mniej wiecej wygladala tak: (w wakacje)
http://hektor.alternatywa.net/naleczow-kozlowka/imag
epages/image15.html

Wiadomo zdjecie nie oddaje rzeczywistosci, ale chociaz mniej wiecej...

--
Pozdr. Hektor

12. Data: 2005-10-19 18:20:31

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 19 Oct 2005 16:50:13 +0000 (UTC), *Hektor*
<news:Xns96F4BFA1814C21272362@127.0.0.1> napisał(a):

> Dodam jeszcze ze tradzik mam tylko na twarzy, najbardziej skoncentrowane sa
> policzki oraz zaskorniki, wagry na nosie ;/ Dermatolog kazala
> wyciskac...czego ja napewno robic nie bede.

Może zacznij chodzić do kosmetyczki.

--
Kaja

13. Data: 2005-10-19 19:30:38

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Kaja <k...@n...ma.wp.pl> napisał(a) wnews:bc0vcxuxcu19$.dlg@konto.kaji:

> Może zacznij chodzić do kosmetyczki.

Jak mi sie sytuacja na twarzy ustabilizuje (czyt. nowe krostki nie bada sie
pojawiac) to napewno rozwaze wizyte ;)

--
Pozdr. Hektor

14. Data: 2005-10-19 19:49:38

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 19 Oct 2005 19:30:38 +0000 (UTC), *Hektor*
<news:Xns96F4DAD53311D1272362@127.0.0.1> napisał(a):

> Jak mi sie sytuacja na twarzy ustabilizuje (czyt. nowe krostki nie bada sie
> pojawiac) to napewno rozwaze wizyte ;)

Przecież przenoszą się/zarażają jedna od drugiej.
Jeśli teraz tego nie "wytępisz", to potem będziesz miał większe problemy.
Nasącz watę prawdziwym/czystym spirytusem i wypalaj te krosty.

--
Kaja

15. Data: 2005-10-19 19:49:59

Od: Łasica <w...@N...com> szukaj wiadomości tego autora

Hektor napisał(a):

> W jaki sposob, hm.. lista jest bardzo dluga.
> Na poczatku masci roznego rodzaju, wymienie choc kilka bo juz spamietac sie
> nie daje :)
> Davercin, Isotrexin, Benzacne, Acne(costam), sporo tego...masci, zele, etc
> cena od 10zl nawet dochodzaca do 50zl.
> Oczywiscie byly tez doustne antybiotyki...Unidox (to nawet pomoglo, ale
> miesiac po skonczeniu kuracji tradzik powrocil), dalej...Tetralysal (nie
> pomogl nic).

W moim przypadku lista stosowanych leków jest również długa!!! Mi bardzo
pomogły 3 maści: Skinoren, Zorac i Brewoxyl. Musze przyznać, że jako
jedne z nie wielu okazały się naprawdę skuteczne!!!Co nie zmienia faktu,
że nadal mam problem z trądzikiem!!!Taraz używam Skinorenu i Differinu i
ten ostatni też jest całkiem niezły!!! Problem w tym, ze w moim
przypadku zawsze po tym jak jest już prawie idealnie, krótko potem
następuje pogorszenie, nic gorszego. Życzę wytrwałości w tej ciężkiej
walce!!!:)

Łasica

16. Data: 2005-10-19 20:10:44

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Kaja <k...@n...ma.wp.pl> napisał(a) wnews:1xeokb49dme6o$.dlg@konto.kaji:

> Nasącz watę prawdziwym/czystym spirytusem i wypalaj te krosty.

Hm...Ciekawe.
Smarowalem ziolowymi lekami na spirytusie, za bardzo to to nie pomoglo.

--
Pozdr. Hektor

17. Data: 2005-10-19 20:11:41

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Łasica <w...@N...com> napisał(a)
wnews:dj6805$ak5$1@inews.gazeta.pl:

> [...]
> przypadku zawsze po tym jak jest już prawie idealnie, krótko potem
> następuje pogorszenie, nic gorszego. Życzę wytrwałości w tej ciężkiej

Dzieks. Nawzajem. Differinu tez uzywalem, kiedys.

--
Pozdr. Hektor

18. Data: 2005-10-20 14:06:59

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@N...alternatywa.net> napisał w wiadomości

> Przeciez pisalem ze od 2 lat chodze do dermatologa, czyli lecze tradzik.

Przeoczylam...

> W jaki sposob, hm.. lista jest bardzo dluga.
[...]

Rzeczywiscie lista jest dosc "imponujaca" ;) Moze byles zbyt niecierpliwy
(zmiany lekow) i dlatego brak efektu?
Nie wymieniles proszku do rozpuszczania Zineryt (miales?), do smarowania.
Bardzo ladny efekt daje w polaczeniu z Unidoxem (ten brales). Osobiscie
proponowalabym ci znalezienie dobrego dermatologa i gabinetu, w ktorym sa
rowniez przeprowadzane rozniste zabiegi, jak oczyszczanie twarzy. Notabene,
co to za dermatolog, ktory kazal ci sam wyciskac zmiany tradzikowe(!).
Np.
http://www.dermis.pl/de_mikrodermabrazja.php
http://www.proderm.pl/htm/dermatologia_estet01.htm
http://www.dermalergtrop.com/art3.htm

Nie sa to tanie zabiegi, ale skuteczne. Sam widzisz, ze nic ci nie pomaga,
wiec warto sprobowac (dodac do walki z tradzikiem).
Porady:
http://www.schering.pl/der_dermatologia_skora_tradzi
kowa.php

Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

19. Data: 2005-10-20 17:03:59

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Iwona_s" <i...@T...pl> napisał(a)
wnews:dj8894$4dt$1@news.dialog.net.pl:

> Nie sa to tanie zabiegi, ale skuteczne. Sam widzisz, ze nic ci nie
> pomaga, wiec warto sprobowac (dodac do walki z tradzikiem).

Ok, dzieki za wskazowki. Jeszcze zobacze co powie prywatny dermatolog, jego
fachowosc ocenie po 2 minutach.

--
Pozdr. Hektor

uszkodzenie siatkówki