Help

1. Data: 2002-07-07 19:40:59

Temat: Help
Od: "Damian" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja mama ma 67 lat do tej pory czuła się dobrze .Ja właśnie kończe studia i
własnie założyłem rodzine urodziło mi się dziecko przez co zaniedbałem
troche kontakty z mamą co zaowocowało na pewno w pewnym stopniu ze mama
zachorowała .Ma jakiś torbiel na nerce .Chciałbym się zapytać czy to jest
poważne i jak ewentualnie to najlepiej leczyć. Mam też pytanie o moja małą
córcie ona 6 tyg. dziecko bardzo zdrowe tylko jak robi kupki to wydaje mi
się ze jej to przychodzi z ogromnym trudem. Lekarze mówią ze to jest taki
jej urok. Kupki są OK .Dziecko jest karmione wyłacznie mlekiem matki.Matka
dba o diete .Ale dla mnie to nie jest to do konca ok Moze jestem
przewrażliwiony ale moze zna ktos jakis sposob aby mala się lżej załatwiała

2. Data: 2002-07-09 00:42:45

Temat: Re: Help
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Damian" <h...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dba o diete .Ale dla mnie to nie jest to do konca ok Moze jestem
> przewrażliwiony ale moze zna ktos jakis sposob aby mala się lżej

Mamusia ma "jakis torbiel na serce"?
tak sie kochany synek dokladnie zainteresowal zyciem i zdrowiem rodzicielki?
tyle trudu wlozyl w znalezienie dobrego leczenia ze napisal posta na grupe
dyskusyjna?
ale trudno... nie kazdy musi byc dzieckiem idealnym...
powiem Ci ze to jakos powazne jest i proponuje zebys zastosowal jakies
leczenie, napewno bedzie jakos skuteczne...

wydaje Ci sie ze dziecko robi kupki "z trudem"? a widziales inne dzieci
robiace kupki?
lekarze mowia ze O.K.? ale przeciez to kretyni...
Ty widzisz ze dziecka kupki sa O.K. ? ale Ty przeciez tez jestes...
no wlasnie... Ty jestes.... aaa juz wiem... przewrazliwiony...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

UV a oko
szukam osoby po pierwszym roku medycyny (lub po innym)
Kurs Sikory - ktoś uczęszczał??
dobry i tani seksuolog w Radomiu
Woda filtrowana odwróconą osmozą - czy to zdrowe ?