Help!!!- Gdzie wyslac "nowe zasady starego programu" dla grupowiczow

1. Data: 2002-05-20 13:23:02

Temat: Help!!!- Gdzie wyslac "nowe zasady starego programu" dla grupowiczow
Od: "Tomek-Tw." <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylem w Podkarpackim PFRON
Mam wiec nowe zasady "starego programu" (samochody, komputery, wozki)
Zeskanowalem i wrzucilem do Worda
Gdzie wyslac aby skorzystali grupowicze

Tomek-Tw.
e-mail: t...@b...pl; t...@p...fm
icq: 62660490; gg: 81195

2. Data: 2002-05-20 14:14:26

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyslij to do mnie, a ja zrobie z tego ladny serwisik u siebie. Jego adres
podam jak juz wszystko bedzie gotowe.

3. Data: 2002-05-20 15:30:33

Od: "Tomek-Tw." <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przyslij to do mnie, a ja zrobie z tego ladny serwisik u siebie.
Wyslane
Komu pilnie potrzeba a nie chce sie tluc do oddzialu moge mu wyslac na
e-maila

Tomek-Tw.
e-mail: t...@b...pl; t...@p...fm
icq: 62660490; gg: 81195

4. Data: 2002-05-21 13:18:59

Od: Piotr Zawadzki <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek-Tw. wklepał swoimi pracowitymi paluszkami:

Możesz podrzucić do mnie, chętnie wkleję na www.irss.and.pl

Z poważaniem
Piotr Zawadzki
http://irss.and.pl
GG2993226

--
Już samo zdrowie jest zwycięstwem

5. Data: 2002-05-22 09:57:13

Od: Piotr Zawadzki <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>Bylem w Podkarpackim PFRON
>Mam wiec nowe zasady "starego programu" (samochody, komputery, wozki)

Dostałem Twojego maila z załącznikiem - programem. Od dzisiaj jest już
dostępny pod adresem jak w stopce (dział "Prawo").

Z poważaniem
Piotr Zawadzki
http://irss.and.pl
GG2993226

--
Już samo zdrowie jest zwycięstwem

orzeczenie niepełnosprawności
Wózek inwalidzki elektryczny - sprzedam.
Nowe zasady "starego" programu
Cześć !
Ogolnopolski PROTEST ! ! !