Hemoroid - jak sie go pozbyc?

1. Data: 2003-04-25 09:58:34

Temat: Hemoroid - jak sie go pozbyc?
Od: "KitE" <k...@U...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.
Niedawno zauwazylem u siebie niewielka zmiane w okolicach ujscia jelita
grubego. Zmiana ta ma postac twardej kulki o srednicy kilku milimetrow. Nie
jestem 100% pewien, ale wydaje mi sie, ze jest to hemoroid. Wczesniej
zdarzaly mi sie lekkie krwawienia przy defekacji ale myslalem, ze jest to
zwiazane z twardoscia stolca. Ze wzgledu na wykonywana prace bardzo duzo
czasu spedzam w pozycji siedzacej, wiec teoretycznie jestem w grupie
podwyzszonego ryzyka. Jesli moja amatorska autodiagnoza jest prawidlowa ...
prosze o podanie nazwy lekarstwa, jakie nalezy zastosowac aby wyeliminowac
dolegliwosc (najlepiej dostepnego bez recepty). Prosze tez o ew.
poinformowanie o koniecznosci wizyty u specjalisty.
Dziekuje za pomoc i zycze Wam milego dnia.
KitE

2. Data: 2003-04-26 06:33:40

Temat: Odp: Hemoroid - jak sie go pozbyc?
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KitE <k...@U...tlen.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b8b106$4ol$...@n...onet.pl...
> [...]
> poinformowanie o koniecznosci wizyty u specjalisty.
> Dziekuje za pomoc i zycze Wam milego dnia.

..jest kilka takich leków przeciw hemoroidom, droższych lub tańszych, warto
spytać w aptece, bo można dobrać środek skuteczniejszy na różnych etapach
tej dolegliwości, jeśli dobrze się "zdiagnozowałeś"... ...znany od dawna to
np. Hemorol... ..ale jak takie leczenie nie da efektów, trzeba do lekarza...
:-)

pozdr. Agata

3. Data: 2003-04-26 14:08:41

Temat: Re: Hemoroid - jak sie go pozbyc?
Od: "Gregor" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli miałeś krwawienia przy defekacji to musisz koniecznie pójść do
lekarza.

4. Data: 2003-04-27 18:48:34

Od: "piotrek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Nie
Wczesniej
bardzo

przede wszystkim trzeba miec pewnosc, ze to hemoroidy - idz do
proktologa

ja swego czasu bralem jakas szwajcarska masc w bialej tubce
(nazwy nie pamietam, reklamowali ja w telewizji z taka ikonka
goscia ktory nie moze siedziec bo ma pod siedzeniem czerwony
punkcik) plus jako masc znieczulajaca fenistil

do tego polecam krople homeopatyczne DrReckewega - nazwy nie
pamietam, ale to latwo ustalisz - jedyny problem, to ze niewiele
aptek sprzedaje te leki - poszukaj dobrze

oczywiscie po drodze bylo kilka innych lekow, ale te okazaly sie
najskuteczniejsze

5. Data: 2003-04-28 10:54:40

Od: "Krushynka" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja swego czasu bralem jakas szwajcarska masc w bialej tubce
> (nazwy nie pamietam, reklamowali ja w telewizji z taka ikonka
> goscia ktory nie moze siedziec bo ma pod siedzeniem czerwony

Nazwa tego kremu to PROCTO-GLYVENOL

Pozdrawiam Krushynka :-)

Kręgosłup
od dermatologa