Hemoroidy

1. Data: 2007-01-02 11:35:02

Temat: Hemoroidy
Od: "gander" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam czy ktoś może z was leczył hemoroidy jeżeli tak to mam prośbe o
podanie jakiegoś dobrego specjalisty najlepiej w warszwie .

2. Data: 2007-01-02 12:08:38

Temat: Re: Hemoroidy
Od: "do*ska" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gander" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam czy ktoś może z was leczył hemoroidy jeżeli tak to mam prośbe o
> podanie jakiegoś dobrego specjalisty najlepiej w warszwie .
>

> pozdrawiam

Lecznica on-clinic. Prywatna, ale dobra.
http://www.onclinic.pl/pl/proktologia_hemoroidy.php

do*ska

3. Data: 2007-01-03 20:08:04

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

gander napisał(a):
> Witam czy ktoś może z was leczył hemoroidy jeżeli tak to mam prośbe o
> podanie jakiegoś dobrego specjalisty najlepiej w warszwie .

Klinika Fundacji Gastroenterologii
ul. Waryńskiego 10a
tel.825-70-97

Tam są generalnie najlepsi gastrolodzy, proktolodzy,
gastroenterolodzy. Wielu specjalistów z Instytutu Onkologii. Jeśli
chodzi o proktologa, nie wiem kogo polecić, ale myślę, że w
recepcji udzielą takiej informacji, jak się miło poprosi. :)) Ale
tam naprawdę wszyscy lekarze są bardzo dobrzy. Na miejscu wykonują
wszystkie badania. Niektóre zabiegi myślę, że również.

Pozdrawiam,
Maja

4. Data: 2007-01-03 23:51:11

Od: AW <w...@t...chello.pl> szukaj wiadomości tego autora

gander napisał(a):
> Witam czy ktoś może z was leczył hemoroidy jeżeli tak to mam prośbe o
> podanie jakiegoś dobrego specjalisty najlepiej w warszwie .

A w Lublinie?

Pozdrawiam
WUJO

Rektoskopia w Kujawsko-Pomorskim - gdzie najlepiej ?
Wasze apteczki samochodowe
Ulotka o prostacie
Wątroba - kucie
Alkohol Izopropylowy