Hemoroidy

1. Data: 2001-10-15 06:58:57

Temat: Hemoroidy
Od: "AK" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry
Czy ktos z grupowiczow ma jakies doswiadczenie z leczeniem hemoroidow? bo
obawiam sie ze mnie to czeka ...... i nie wiem czy te wszystkie operacje
hirurgiczne sa bolesne, czy moze to jakimis ziolami zaleczyc .........
bardzo prosze jak nie na forum grupy to na maila n...@p...fm

Artur_Wroclaw

2. Data: 2001-10-15 08:44:18

Temat: Re: Hemoroidy
Od: "Michas" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obawiam sie ze mnie to czeka ...... i nie wiem czy te wszystkie operacje
> hirurgiczne sa bolesne, czy moze to jakimis ziolami zaleczyc .........

Jest taki zabieg - mrozenie, odbywa sie szybko i sprawnie (z marszu, bo
zabiegu idzie sie do domu..) Ale najpierw wizyta u chirurga konieczna -
oceni "straty" i zaproponuje odpowiednia forme leczenia.. Moze skonczy sie
tylko na odpowiednim lekarstwie (masci)

Pozdrawiam
Michal

3. Data: 2001-10-15 13:58:37

Temat: Odp: Hemoroidy
Od: "Wojtek" <w...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AK" <n...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> obawiam sie ze mnie to czeka ...... i nie wiem czy te wszystkie operacje
> hirurgiczne sa bolesne, czy moze to jakimis ziolami zaleczyc .........

Zajrzyj na stronę: http://www.hemoron.pl/
Warte polecenia.

Wojtek

4. Data: 2001-10-15 15:55:31

Od: "Krzysztof Dębski" <k...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2001-10-22 22:02:32

Od: gr <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 15 Oct 2001 17:55:31 +0200 "Krzysztof Dębski"
<k...@p...wprost.pl> napisal:

> Podobno czopki, odchudzić sie też trzeba!!! Operacja jest ostatecznością.

Jesli duzo przesiadujesz (przed komputerem? ;-) ), to zwroc uwage na
czym siadasz. IMHO najgorsze sa rozne miekkie krzesła, a zwlaszcza
takie "przedwojenne" (ze sprezynami, wypukle) itp. Zreszta, co tu dozo
pisac, wiadomo gdzie nie powinny uciskac ;-)

gr

ZAPRASZAM
Blizna - zaczerwieniona i troche boli...
Bolesne miesiaczkowanie
ukl. parasympatyczny
operacje plastyczne????