Herbafile

11. Data: 2003-09-17 13:48:03

Temat: Re: Herbafile
Od: "Axelrod Gunnarson" <a...@a...edu> szukaj wiadomości tego autora

> Podsumowujac - daj sobie spokoj, herbalife to ciezka bzdura za ciezkie
> pieniadze.

Co prawda kiedys udalo mi sie zrzucic na Herbalife (celowo nie uzywam tu
slowa
"schudnac") az 26kg (z poczatkowych 120), lecz waga szybko wrocila "z
okladem".
Bylem nawet autoryzowanym dystrybutorem Herbalife przez pewien (na szczescie
krotki) czas. Zdobyte przeze mnie w ten sposob doswiadczenia upowazniaja
mnie
do zdecydowanego odradzenia tego hohsztaplerskiego "lanczuszkowego" systemu
nabijania ludzi w butelke.

Pozdrawiam serdecznie,
AG/H

12. Data: 2003-09-17 13:57:52

Od: "Axelrod Gunnarson" <a...@a...edu> szukaj wiadomości tego autora

Aha, zapomnialem dodac iz niektore produkty HL sa calkiem w
porzadku, np.guaranowe N.R.G., natomiast towarzyszace
odchudzaniu wszechobecne uczucie glodu jest nie do zniesienia!
Ponadto - sieciowy system dystrybucji podobny do Amwaya
ukierunkowany jest na nieustanne motywowanie uczestnikow-
dytrybutorow i akwizycyjne wciaganie nowych "ofiar" przy
zastosowaniu metod psycho-socjotechnicznych. We mnie budzi
to obrzydzenie...

Pozdrawiam
AG/H

13. Data: 2003-09-17 16:44:13

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bk7vo5$d6b$1@inews.gazeta.pl,
slawek <slawekopty(usun)@gazeta.pl> typed:

> Karolinka a DO ??? też mogłabyś zareklamowac ;))))

Pomyslalam, ze skoro Iwona nie moze sie przekonac do Atkinsa to do DO tez
bedzie miala obiekcje, wiec zaproponowalam diete o nieco innych - mniej
szokujacych dla osoby "swiezej" w dietach - zalozeniach.
No, kurcze, co to za podwazanie mojej obiektywnosci? =P

Pozdrawiam,
Karola

14. Data: 2003-09-17 16:53:19

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bk9mc9$5so$1@news.onet.pl,
tomy <z...@p...onet.pl> typed:

> Widac ze to twoja domena. Niektorzy jeszcze pracuja, czesto zmieniaja
> miejsca, nie ma ich w domu tygodniami a jadaja w hotelach. Liczenie
> czegokolwiek w takiej sytuacji jest po prostu upierdliwe i przykre
> podobnie jak Twoj cynizm.

Zdziwisz sie, ale Montignac wymyslil swoja diete w warunkach, jakie
opisujesz - wlasnie jako biznesmen turlajacy sie po swiecie i jadajacy
wiecznie w hotelach =] Poszukaj jego ksiazki "Dieta dla biznesmena" -
powinienes tam znalezc cos dla siebie.
A co do liczenia IG - ja nie licze. Kilka razy spojrzalam na tabele IG,
usunelam raz na zawsze produkty o bardzo wysokim IG (>80), te z grupy >60 -
80 ograniczylam, a reszte - do woli. Nie licze IG dla calych dan, bo mi sie
po prostu nie chce, po miesiacu na MM zestawianie polproduktow i posilkow
zaczelo mi wychodzic intuicyjnie, teraz juz w ogole nie zwracam na nic
uwagi, bo nauczylam sie nie siegac po zakazane podukty i w lodowce trzymam
tylko to, co dozwolone. Waga od 3 miesiecy trzyma sie w okolicy +/- 1 kg, w
koncu przestalam sie wazyc i tylko w lustrze sie obserwuje (no, i tak
najlepszym wyznacznikiem jest zamek z starych dzinsach =]).

Pozdrawiam,
Karola

15. Data: 2003-09-17 18:43:38

Od: "ewa" <e...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> schreef in bericht

> [...]
> >

> to co byś chciał usiąsć w fotelu postawionym na wadze i odliczać ilość
> zgubionych kilogramów najlepiej przez port podczerwieni od razu na kompie

Ja bardzo chetnie, a Ty nie?

Pozdr. Ewa

16. Data: 2003-09-18 15:56:20

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <e...@h...com> napisał w wiadomości

> "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> schreef in bericht

> nie

> Ja bardzo chetnie, a Ty nie?

Swego czasu pewnie też bym tak chciał ;)))) , no ale kurde tak się nie da
:( zawsze najpierw mózg musi chcieć i się nauczyć !!

Slawek

Masaże lecznicze,odchudzające, relaksacyjne-Trójmiasto
wege.dzieciak.pl - Forum dla rodzin wegaƒskich i wegetariaƒskich
Atkins-sól
Trzy krotkie zdania nt. cukrzycy
Gdzie kupic ECA ?