Herbalife?

1. Data: 2002-01-02 14:17:52

Temat: Herbalife?
Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Co sadzicie o tych produktach?
Czy sa one zdrowe? Czy spozywanie ich gdy sie karmi piersia malego
alergika jest wskazane?

dzieki, magda

2. Data: 2002-01-03 07:11:58

Temat: Re: Herbalife?
Od: Yano <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Persona o nazwie Magdalena Busk naskrobała:

> Co sadzicie o tych produktach?
> Czy sa one zdrowe? Czy spozywanie ich gdy sie karmi piersia malego
> alergika jest wskazane?

zapytaj na news:pl.soc.dzieci

--
Yano
http://www.vege.pl

3. Data: 2002-01-06 09:04:35

Temat: Re: Herbalife?(Magdalena Busk)
Od: "Pawel" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Nie ma zadnych problemow w takim przypadku!Produkty te maja atest polski
.Osobiscie ich uzywalem i nadal torobie w celach profilaktycznych.Moja mama
przy pomocy tych produktow, odrzywiania komorkowego , schudla 55kg .Jest to
nie malo i nikt mi nie powie ze nie da se schudnac bo ja schudlem 30kg jak
rowniez ze te produkty sa do bani!
Jesli chcesz cos wiecej dowiedziec sie na ten tema musisz skontaktowac sie z
dystrybutorem posiadajacym doswiadczenie!JA znam takiego i jesli zadzwonisz
to napewno poradzi Ci w tym temacie!tel 603608551

dieta dr Atkinsa
spostrzeżenie
Witam
Podoba mi sie