Herbalife skuteczne odchudzanie

11. Data: 2002-02-24 10:19:17

Temat: Re: Herbalife skuteczne odchudzanie
Od: leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sio z tym marketingowym belkotem.

"druid" <m...@o...pl> skribis:

>Fakt w pierwszym lepszym o PODOBNYM składzie , ale kto da ci na nią 30 dni
>gwarancji jeżeli nie zadziała i odda kase ?

Kazdy spryciarz, wiedzac ze ludzie nawet jak maja gwarancje to w 90% z
niej nie skorzystaja.

>Pozatym Herbalife jest 53
>krajach to znaczy 53 grupy naukowców wydały pozytywną opinie na temat
>naszych produktów niezależnie

Pozytywna opinia == produkt nie jest trujacy ?

>,ostatnie były Chiny komunistyczne

Jest sie czym chwalic :))

>.Jaka firma
>przetrwała by na rynku 22 lata dając 30 dniową gwarancje zwrotu pieniędzy
>,gdyby produkt nie działał ?

Kazda. Jak juz mowilem ludzie rzadko orzystaja z gwarancji, poza tym ktos
napisal ze jest w niej wiele kruczkow. A przy wysokich marzach, niski
odsetek reklamacji to zaden problem - upomni sie pewnie jedna osoba na
sto, a reszta placac pokryje w cenie te wydatki.

Czyli:
1) kupujac herbalife placisz tym ktorzy nie schudli
2) masz gwarancje, ale w niej kruczki
3) efekty dzialania opisala juz jedna osoba w tym watku:

"od dwoch tygodni jestem na herba life ( nie jestem dystrybutorem), na
razie efekty marne 2 kg, przy mojej nadwadze 20 kg nie jest to duzo.
troche sie zaczynam martwic, w koncu zaplacilam za to ponad 500 zl. Raczej
przestrzegam zalecen dystrybutora, od roku bardzo duzo sie ruszam "

" Czy
istnieje jakas szansa, ze to cudowne herbalife zacznie dzialac? " - widac,
ze klient bedzie sie ludzil do konca, a nie zazada gwarancji - jak juz
wspominalem.

Monikki, a moze zazadasz zwrotu ceny ? :-)

Pozdrawiam, Leh.
--
- I didn't know you can fly a plane ?
- Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

12. Data: 2002-02-24 20:35:36

Od: "druid" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytnie do Ciebie Lech skąd znasz produkty ,sam używałeś ,a może ktoś z
twojej rodziny lub bliskich znajomych ? Proponuje samemu spróbować ,a potem
krytykować ,a nie opierać się na opiniach ludzi którzy gdzieś coś słyszeli
ale .......
Użytkownik leh <l...@...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:g...@4...com..
.

13. Data: 2002-02-25 11:53:44

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

druid napisał(a) w wiadomości: ...
>Pytnie do Ciebie Lech sk?d znasz produkty ,sam używałe? ,a może kto? z
>twojej rodziny lub bliskich znajomych ? Proponuje samemu spróbować ,a potem
>krytykować ,a nie opierać się na opiniach ludzi którzy gdzie? co? słyszeli
>ale .......

Moja kumpela i brat odchudzali sie tymi "super"preparatami herbalife i jasne
ze jedzac jogurt tej firmy zamiast tlustego jedzenia dwa -trzy razy dziennie
udalo im sie schudnac,ale cale zycie nie moga jechac na jogurcikach.Potem
zaczeli jesc normalnie,mniej tlusto,ale jednak bardziej kalorycznie i
wrocili do nadwagi.
Uwazam,ze wystarczy dobrac sobie odpowiednia dietke,czyli wybierac jedzenie
malo kaloryczne,troche sie poruszac,nie objadac sie na noc i od razu beda
efekty .
Magda

14. Data: 2002-02-25 20:19:20

Od: "druid" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale pytanie do ciebie czy utrwalali wagę jeżeli nie to jest to normalne że
przytyli ponownie.Wiele osób robi ten błąd odchudza się Herbalife i jak
schudną to odstawiają go zupełnie .Każdemu jednak powtarzam że po
odchudzaniu trzeba wagę utrwalić tzn. przejść na 1 koktajl dziennie wtedy
niema mowy żeby spowrotem przytyć.Przynajmniej tak długo jak się odchudzali
.Pozatym z doświadczenia wiem że za wszelkie niepowodzenia szukają winy w
produkcie a nie u siebie , chociaż nie stosowali się ściśle do moch zaleceń
i nie używali go według nich .Skoro mowa to nie nazywaj naszej formuły
jogurtem co jak widać traktujesz temat dość oględnie skoro tak bliskie ci
osoby używały naszych produktów a nie potrafisz nazwać żeczy po imieniu
.Powodzenia .
Użytkownik Mrowka <m...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a5d906$2v3$...@n...tpi.pl...

15. Data: 2002-02-25 20:34:07

Od: leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"druid" <m...@o...pl> skribis:

> [...]
>krytykować ,a nie opierać się na opiniach ludzi którzy gdzieś coś słyszeli

1) Nie "cos gdzies slyszeli" tylko _stosowali_
2) moje uwagi byly natury ogolnej - przeciwstawiajace sie np. argumentowi
o tym ze "jaka firma utrzymalaby sie sprzedajac zly produkt z gwarancja"
lub "produkt zostal dopuszczony w ilustam krajach" ktore to argumenty sa
typowa manipulacja.
3) Gdy pisalem o wypowiedziach innej osoby z tego watku wyraznie to
zaznaczylem.

Pozdrawiam, Leh.

16. Data: 2002-02-26 08:35:06

Od: "monikki" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc

> Odpowiedz mi proszę
> jakie produkty kupiłaś

koktail, herbatke ziolowa, blonnik i guarane

> jak dokładnie je stosujesz,

rano jak wstane to szybciutko popijam blonnik i guarane dwoma =
szkalankami wody i herbatka ziolowa, potem 30 min przerwy i koktail.

w pracy miedzy 12.00 - 14.00 blonnik, woda herbatka po pol godzinie =
porzadny tresciwy obiadek

po pracy ok. 18.00- 20.00 blonnik, woda i koktail

> jak często Twój dystrybutor się z Tobą kontaktuje ?

kontaktuje sie dosyc czesto co 3- 4 dni

> Czekam - pozdrawiam - Jagna

dzieki za jakies porady i czekam na odpowiedz

Monikki

17. Data: 2002-02-26 08:56:54

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

druid napisał(a) w wiadomości: ...
Każdemu jednak powtarzam że po
>odchudzaniu trzeba wagę utrwalić tzn. przej?ć na 1 koktajl dziennie wtedy
>niema mowy żeby spowrotem przytyć.

I ten koktajl trzeba juz jesc do konca zycia aby nie przytyc?
Czytalam post Minikki w ktorym pisala jakie produkty stosuje i nie moge tego
pojac.
Jedyny normalny posilek to obiad?A tak to same miksturki?

>.Pozatym z do?wiadczenia wiem że za wszelkie niepowodzenia szukaj? winy w
>produkcie a nie u siebie , chociaż nie stosowali się ?ci?le do moch zaleceń
>i nie używali go według nich .

Tak robia zazwyczaj wszyscy ktorzy sie odchudzaja i sa na jakiejs
diecie.Kilka razy sie wylamia a potem sadza ze to wina diety.

Skoro mowa to nie nazywaj naszej formuły
>jogurtem co jak widać traktujesz temat do?ć oględnie skoro tak bliskie ci
>osoby używały naszych produktów a nie potrafisz nazwać żeczy po imieniu

Dlatego tak to traktuje bo uwazam ze wywalanie tak duzej kasy na koktaile i
inne produkty herbalife sa dla mnie bez sensu.Sama cale zycie sie odchudzam
i dieta moja polega na odpowiednio dobranych produktach.Nie glodze sie ani
nie wydaje pieniedzy na leki czy inne cuda na odchudzanie.Co prawda niedy
nie dopuscilam do tego aby byc otyla,ale rodzac dwoje dzieci i dobiegajac
trzydziecki musze juz kontrolowac swoja wage,nie moge sie bezkarnie objadac.

>.Powodzenia .
Dziekuje.

Pozdrawiam.Magda

18. Data: 2002-02-26 15:51:45

Od: "Illinois" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to jooz formuła sie nazywa :P LOL ciekawe kiedy bedzie ze odkryliscie kamien
filozoficzny

19. Data: 2002-02-26 15:54:03

Od: "Illinois" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja sprzedawalem herbalife , wiec moze powinienem go chwalic?

20. Data: 2002-02-26 17:27:27

Od: leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"druid" <m...@o...pl> skribis:

> [...]
>schudną to odstawiają go zupełnie .Każdemu jednak powtarzam że po
>odchudzaniu trzeba wagę utrwalić tzn. przejść na 1 koktajl dziennie wtedy

i co, jesc to cos do konca zycia ?

Pozdrawiam, Leh.
--
- I didn't know you can fly a plane ?
- Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)
{ http://www.jones.prv.pl/ } // mail:leh#z.pl

Re: Uwaga wirus
Bezz i jego kwieciste słownictwo
agusia_m@megapolis.pl