Herbatkę polecam:-))

1. Data: 2002-04-07 17:49:15

Temat: Herbatkę polecam:-))
Od: "Cyganka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbowałam i ... zasmakowałam:-) W herbatce Cynamonowej z Azji
Południowej, choć produkuje ją Herbapol:-)

Coś przepysznego, polecam!

Pozdrawiam serdecznie - Cyganka

p.s. w składzie są:cynamon, kwiat hibiskusa, owoce róży, bzu
czarnego i aronii, susz jabłkowy, skórki jabłkowe - C.

1. Data: 2002-04-08 08:31:07

Temat: Re: Herbatkę polecam:-))
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cyganka napisala:

> (...)
> p.s. w składzie są:cynamon, kwiat hibiskusa, owoce róży, bzu
> czarnego i aronii, susz jabłkowy, skórki jabłkowe - C.

Wolę goździkową - pachnie jak grzane wino, ale lepsza bo niesłodka :-)

Krycha

1. Data: 2002-04-08 08:50:19

Od: "Mapet" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spróbowałam i ... zasmakowałam:-) W herbatce Cynamonowej z Azji
> Południowej, choć produkuje ją Herbapol:-)
>
> Coś przepysznego, polecam!

A ja piłam ostatnio u znajomych herbatke z kaktusa (nie jest droga: 100 g =
cos ponad 5 zł). Również polecam!
Mapet

1. Data: 2002-04-08 09:26:03

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja piłam ostatnio u znajomych herbatke z kaktusa (nie jest droga: 100 g
=
> cos ponad 5 zł). Również polecam!

a gdzie ja mozna kupic? ja jadlam z kaktusa tylko salatke i nie rzucila mnie
na kolana, choc byla smaczna.

1. Data: 2002-04-08 10:07:59

Od: "Mapet" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a gdzie ja mozna kupic? ja jadlam z kaktusa tylko salatke i nie rzucila
mnie
> na kolana, choc byla smaczna.

Nie wiem, skąd jesteś. Ja z Wrocławia i na placu 1 maja jest przejście
podziemne i w tym przejściu jest sklepik z herbatami i kawami. Bardzo różne.
To tam.
Ja kaktusa jadłam we Włoszech na surowo (obranego oczywiście - chodzi mi
tutaj o owoce kaktusa) i bardzo mi smakował, choć smak był specyficzny, nie
przeczę.
Mapet

1. Data: 2002-04-11 08:23:48

Od: "Cyganka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w
wiadomości
> Wolę goździkową - pachnie jak grzane wino, ale lepsza bo
niesłodka :-)

Musze poszukac, tez produkcji herbapolowej?

--
Pozdrawiam serdecznie - Cyganka

1. Data: 2002-04-11 09:45:08

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cyganka napisala:

> niesłodka :-)
> Musze poszukac, tez produkcji herbapolowej?

Też, oni je nazywaja "herbatki egzotyczne" :-) Jeszcze jest Rooibos,
ale ten herbapolowy jest niedobry, w przeciwieństwie do Rooibosa
ze sklepów "Świat herbaty", gdzie jest doskonały :-)

Krycha

Nigdy się nie klei...
Vacsy
Slodzik do pieczenia