Hiobowe wieści :(

1. Data: 2004-03-17 14:34:40

Temat: Hiobowe wieści :(
Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam przykrą informację dla chory i zażywających leki podstawowe (opłata
ryczałtowa). Otóż od 30 marca opłata ryczałtowa z 2,50 zł wzrasta do 3,20 zł
:(

Oto linki treść:
http://www.mz.gov.pl/wwwmz/index?mr=&ms=&ml=pl&mi=&m
x=0&mt=&my=105&ma=2396

Dz.U.04.43.409
*

ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA ZDROWIA1)
z dnia 3 marca 2004 r.
zmieniające rozporządzenie w sprawie wykazu leków, które mogą być traktowane
jako surowce farmaceutyczne, wysokości opłaty ryczałtowej za leki podstawowe
i recepturowe, ilości leku recepturowego, którego dotyczy opłata ryczałtowa,
oraz sposobu obliczania kosztu sporządzania leku recepturowego

Na podstawie art. 57 ust. 5 pkt 2, 4 i 5 ustawy z dnia 23 stycznia 2003 r. o
powszechnym ubezpieczeniu w Narodowym Funduszu Zdrowia (Dz. U. Nr 45, poz.
391 z późn. zm.2)) zarządza się, co następuje:

§ 1.

W rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 24 kwietnia 2003 r. w sprawie
wykazu leków, które mogą być traktowane jako surowce farmaceutyczne,
wysokości opłaty ryczałtowej za leki podstawowe i recepturowe, ilości leku
recepturowego, którego dotyczy opłata ryczałtowa, oraz sposobu obliczania
kosztu sporządzania leku recepturowego (Dz. U. Nr 90 poz. 855), § 2
otrzymuje brzmienie:

"§ 2. Opłata ryczałtowa za lek podstawowy wynosi 3,20 zł. "

§ 2.

Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.

MINISTER ZDROWIA

*

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

2. Data: 2004-03-17 15:31:55

Temat: Re: Hiobowe wieści :(
Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam przykrą informację dla chory i zażywających
> leki podstawowe (opłata ryczałtowa). Otóż od 30
> marca opłata ryczałtowa z 2,50 zł wzrasta do 3,20 zł
:(

Takich lekow to juz chyba nie ma w sprzedazy :)

Leszek

3. Data: 2004-03-17 16:26:04

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> :(
>
> Takich lekow to juz chyba nie ma w sprzedazy :)

Jest o to spora :-)
Tylko zazwyczaj do opłaty ryczałtowej dopłaca się dopłatę ponad limit :-P

To teraz trzeba jeszcze 70 gr. dodać :P

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

4. Data: 2004-03-18 13:44:13

Od: "Misia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> napisał w
wiadomości news:c39uir$r5h$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jest o to spora :-)
> Tylko zazwyczaj do opłaty ryczałtowej dopłaca się dopłatę ponad limit :-P
>
> To teraz trzeba jeszcze 70 gr. dodać :P

Cos tam w cenie 2,50 kiedys bralam, ale wlasciwie trudno spotkac tego typu
preparaty.
A chyba tez pozmienialy sie owe limity juz od lutego, no i pozmieniali listy
lekow refundowanych, bo niektore moje stale lekowe pozycje poszly w gore.
Niestety nawet lekarze juz za zmianami nie nadazaja. Srednie moje wydatki
zawsze wahaja sie ok. 120 zl miesiecznie, teraz wzrosly na 1 preparacie o 7
zl, niestety nie powyzej 154 zl, bo by mi wolno bylo odliczyc od podatku to
powyzej. Ogolnie to bym sie wzbogacila ;))
Pozdrawiam
Misia

troche reklamy własnego miasta :)
Nowa ustawa o pomocy społecznej