Hipokryzja lewacka!?

1. Data: 2023-01-09 23:41:55

Temat: Hipokryzja lewacka!?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lewacy ,,walczą o prawo do aborcji", bo przecież ,,to nie dziecko, to tylko
zlepek komórek".
Jednak gdy tracą CHCIANĄ ciążę wskutek poronienia, wtedy jest żal i
rozpacz, bo ,,TRACĄ DZIECKO".

Ot hipokryzja lewacka! ?

Przykład - para kłamliwych lewaków, popierająca lobby aborcyjne mimo
pozorów wiary: ona przyjęła wiarę męża, zawarli sakramentalne małżeństwo,
ochrzcili dzieci.
Ona roni w 6/7 tyg. ciąży i oto nagle okazuje się, że ,,STRACILI DZIECKO"!
?

Ot, hipokryzja lewacka!

,,Wyszliśmy ze szpitala z naszym nienarodzonym DZIECKIEM. Malutkie
zawiniątko. Poszliśmy w miejsce, sekretne miejsce, które znaliśmy tylko my.
Pod rozłożystym drzewem banyan, podczas gdy Meg płakała, wykopałem rękami
dołek i delikatnie umieściłem maleńkie zawiniątko w ziemi - wytłumaczył."
(Fragment wypocin zlewaczonego poprostuHarryego ze ,,Spare").

Te rozwydrzone lewackie nieroby zakopały swoje martwe dziecko rękami pod
krzakiem, jak odpadki w ogródku... pewnie psy natychmiast je wywlokły, bo jak
głęboki dołek ten załosny dupek mogł ,,wykopać rękami"?
Wielu podobnych proaborcjonistów swoje psy lepiej traktuje - grzebiąc je
przynajmniej na psich cmentarzach...

Takich lewackich hipokrytów jak powyższa parka są miliony.

My, ludzie wierzący w Boga, jesteśmy przeciw aborcji - bo dla nas CZŁOWIEK
zaczyna się od poczęcia. My organizujemy swoim utraconym nienarodzonym
DZIECIOM pogrzeby. Traktujemy swoje utracone nienarodzone dzieci Z MIŁOŚCIĄ
I GODNIE, a nie zakopujemy na uboczu, pod krzakiem, jak nawóz.
I przede wszystkim nie dzielimy ich na te chciane i niechciane, tworząc
kłamliwe kryteria i terminologie.

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

2. Data: 2023-01-10 12:48:32

Temat: Re: Hipokryzja lewacka!?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.01.2023 o 23:41, XL pisze:

> [...]
> I GODNIE, a nie zakopujemy na uboczu, pod krzakiem, jak nawóz.
> I przede wszystkim nie dzielimy ich na te chciane i niechciane, tworząc

A róbta i nie róbta, co chceta!

--
Ewa

3. Data: 2023-01-10 16:26:58

Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 9.01.2023 23:41, XL wrote:
> Lewacy ,,walczą o prawo do aborcji", bo przecież ,,to nie dziecko, to tylko
> zlepek komórek".
> Jednak gdy tracą CHCIANĄ ciążę wskutek poronienia, wtedy jest żal i
> rozpacz, bo ,,TRACĄ DZIECKO".
[...]
> [...]
> I GODNIE, a nie zakopujemy na uboczu, pod krzakiem, jak nawóz.
> I przede wszystkim nie dzielimy ich na te chciane i niechciane, tworząc

Dla równowagi historia mojej znajomej, przyjaciółki żony, wierzącej i
praktykującej. Chyba w 11-12 tygodniu poroniła, dramat i załamanie, żal
i ból... potem odwiedzimy u księdza i próba ustalenia daty pogrzebu...
niestety czarny ją pogonił, odmówił pogrzebu, wg jego norm płód na tym
etapie nie jest jeszcze człowiekiem. Wtf? Schizofrenia?

Takich prawackich hipokrytów są miliony.

--
pzdr
Roman

4. Data: 2023-01-10 18:44:14

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2023-01-10 o 16:26, Roman Tyczka pisze:

> [...]
> etapie nie jest jeszcze człowiekiem. Wtf? Schizofrenia?
>
> Takich prawackich hipokrytów są miliony.

Bredzisz.
https://www.poronilam.pl/pogrzeb-po-poronieniu/pogrz
eb-dziecka-nienarodzonego-prawo-czy-obowiazek/

5. Data: 2023-01-10 18:54:31

Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 10.01.2023 18:44, t-1 wrote:

> Bredzisz.
> https://www.poronilam.pl/pogrzeb-po-poronieniu/pogrz
eb-dziecka-nienarodzonego-prawo-czy-obowiazek/

Link jest dowodem, że brędzę? Możesz też wstawić link o czystości
cielesnej jako dowód tego, że księża nie spółkują. Ogarnij się.

Powtarzam to co mówiła matka.

--
pzdr
Roman

6. Data: 2023-01-10 20:35:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> A róbta i nie róbta, co chceta!

Dziękujemy za pozwolenie.

7. Data: 2023-01-10 20:36:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

t-1 <t...@t...pl> wrote:

> Bredzisz.
> https://www.poronilam.pl/pogrzeb-po-poronieniu/pogrz
eb-dziecka-nienarodzonego-prawo-czy-obowiazek/

????????

8. Data: 2023-01-10 21:30:17

Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 10.01.2023 20:36, XL wrote:
> ????????

Skoro cudownie odzyskałaś zdolność publikacji wróć łaskawie do wątku o
rysiach i odpisz skutecznie na moje pytania. No chyba, że to teatrzyk
był jak Kviat sugeruje.

--
pzdr
Roman

9. Data: 2023-01-10 22:53:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> wrote:

> Skoro cudownie odzyskałaś zdolność publikacji wróć łaskawie do wątku o
> rysiach i odpisz skutecznie na moje pytania. No chyba, że to teatrzyk
> był jak Kviat sugeruje.

Sorry, currently your posts are not seen by the user i...@g...pl,
because the i...@g...pl user agent no longer receives your posts. You
try later, please.