Re: Hipotetyczny egzamin dla gimnazjalistów

From: Pszemol <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Hipotetyczny egzamin dla gimnazjalistów
Date: Wed, 12 Jul 2017 18:17:54 -0000 (UTC)
<ok5e7l$4kj$1@node2.news.atman.pl> <ok5ibf$qqh$3@dont-email.me>
<ok5iu7$958$1@node2.news.atman.pl> <ok5ktt$3o7$1@dont-email.me>
<ok5mu1$d12$1@node2.news.atman.pl>

Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> wrote:

> Dlatego. Podpadłeś z tym swoim ateizmem,
> więc sprawdzam co właściwie umiesz.

:-) a czemu podpadłem z ateizmem? :-))

Przecież ateiści to w większości weseli, niegroźni i nikomu niewadzący
ludzie! :-) Pełni radości z życia :-)

> A okazuje się, że niewiele.

Sądzisz że wszyscy muszą się interesować zagadkami związanymi z ciągami
nieskończonymi i liczbami pierwszymi? :-)
Chyba zbyt szybko wydajesz wyroki o ludziach... a co Cię "Pan Jezus" o
sądzeniu innych uczył? ;-)

> Jest, ponieważ jest to gadanina nieuków,
> którzy nie mają tu nic do powiedzenia.

:-) czemu od razu nieuków? Może uczyli się więcej od Ciebie ale
interesowali się biologią i chemią? Coś Ty taki nietolerancyjny??

> (Kiedyś podobnie byli tacy co nieuznawali
> wartości np pierwiastka z dwóch czy trzech.)

:-) byli?

> Fizycy kwantowi na codzień mają do czynienia z takimi
> wyrażeniami (jak to wyżej) i dlatego
> szybko zaakceptowali matematyczną teorię
> na ten temat, ponieważ wyniki były 100%
> zgodne z empirią.

Dobrze, że nie jestem fizykiem, zwłaszcza takim kwantowym :-)

A powiedz mi, stary, czy jak jesteś fizykiem kwantowym to znaczy że umiesz
przechodzić przez zamknięte drzwi albo tunelować przez zapory i ściany?
:-)))

> Wartość w tym wypadku jest konkretna i nietrywialna.
>
> * * *

To jest wartość??? ***? Jesteś pewny, że nie **? :-))))

> Tak czy inaczej po raz kolejny dowodzisz, że ateizm
> odmóżdża, i można nawet pójść dalej, twierdząc, że
> ateizm to nabyte umysłowe niedorozwinięcie,
> przejawiające się w myśleniu stereotypowym,
> i argumentacji standardowo absurdalnej, bez pokrycia
> w praktyce.

Dowodzę, mówisz? Obawiam się, że zbyt szybo bezpodstawne wnioski wymyślasz.

Majca mnie nigdy nie pociągała i nigdy nie uważałem się za eksperta z tej
dziedziny.

Jak chcesz to przeegzaminuję Cię z chemii i sprawdzimy jak nie bycie
ateistą Ciebie odmóżdża, co?

> Pod ostrzem miecza, ateiści, przyznaliby się
> nawet, że są rodzimowiercami, poganami bądź innymi
> buddystami, aby tylko ocalić swoją skórę, co i tak
> by się nie powiodło.

Zaatakowany przez wariata rzeczywiście próbowałbym robić wszystko co w
mojej ocenie mogłoby prowadzić do mojego ocalenia. Ty nie? Wolałbyś umrzeć
z rąk psychicznie chorego licząc na spotkanie po śmierci ze swoim urojonym
bogiem? :-)

> Łk 19,26 "Powiadam wam: Każdemu, kto ma, będzie dodane; a temu,
> kto nie ma, zabiorą nawet to, co ma. 27 Tych zaś przeciwników
> moich, którzy nie chcieli, żebym panował nad nimi, przyprowadźcie
> tu i pościnajcie w moich oczach">>.

No cóż... widać z tego że Twój bóg jest Miłością :-))