Re: Hipotetyczny egzamin dla gimnazjalistów

From: Pszemol <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Hipotetyczny egzamin dla gimnazjalistów
Date: Wed, 12 Jul 2017 20:09:49 -0000 (UTC)
<ok5e7l$4kj$1@node2.news.atman.pl> <ok5ibf$qqh$3@dont-email.me>
<ok5iu7$958$1@node2.news.atman.pl> <ok5ktt$3o7$1@dont-email.me>
<ok5mu1$d12$1@node2.news.atman.pl> <ok5p4i$hf6$1@dont-email.me>
<ok5qlv$gmh$1@node2.news.atman.pl> <ok5t7j$vth$2@dont-email.me>
<ok5uhd$ka6$1@node2.news.atman.pl>

Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> wrote:

> A zatem całkowicie niepotrzebnie przypałętałeś się
> opowiadając pierdoły o jakichś unitach. Nawet tych
> "unitów" dodać razem nie umiesz, co już udowodniłeś.
> Wypowiadasz się o rzeczach o których nie masz bladego
> pojęcia - na tym ten twój problem polega.

Mój "problem" polega na tym, że mnie tak czy inaczej zaintrygowałeś (mimo
moich oporów).

> Boś nieuk, i ignorant. Nic dziwnego, że niewiele dociera.

Nie, nie dlatego - raczej dlatego, że pamiętam ze szkoły że suma liczb
naturalnych jest zawsze również liczbą naturalną, oraz że suma liczb
większych od zera jest zawsze liczbą większą od zera.

Tymczasem Ty mi próbujesz imputować, że sumą jedynek nie jest liczba
naturalna i do tego jest liczbą ujemną :-)

> Nawróć się do jedynie słusznego Kościoła Katolickiego,
> inaczej będzie jezioro ognio-siarkowe z ciężarem grzechu
> przywiązanym do nóg.

Nie udowadniaj mi, proszę, że jesteś większym pomyleńcem niż inni, mocno
nawiedzeni katolicy na tej grupie...

Czemu uroiło Ci się, że akurat Kościół Katolicki jest "jedynie słuszny"?
Potrafisz to wykazać jakimś matematycznym twierdzeniem?

Obiecanki cacanki a głupiemu radość...