Historia Polski w 8 minut.

31. Data: 2010-05-04 21:38:48

Temat: Re: Historia Polski w 8 minut.
Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Maj, 17:42, sampi <g...@a...pl> wrote:

> kurna szkoda, ze wieczorówki nie można
> zrobić w tak expresowym tempie - może
> glob by mnie wreszcie zechciał...a tak , muszę dzisionować kk, żeby
> wreszcie
> na mnie popatrzał przychylnym okiem...i to nie wiem czy sie zniży ? ;)

Dobre... :o))

Pozdrawiam,
darr_d1

32. Data: 2010-05-04 21:40:43

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darr_d1" napisał:

> [...]
;)
> Dobre... :o))

Ale jesteś pewien, że wiesz, co to jest dziesiona?

--
Pozdrawiam - Aicha

33. Data: 2010-05-04 21:44:26

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> ;)

> Ale jesteś pewien, że wiesz, co to jest dziesiona?

Zapewne dzięsięcina :-))
Oczywiście ja nie wiem. Ja nie z takich.
Piotrek

34. Data: 2010-05-04 21:47:21

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Maj, 18:15, sampi <g...@a...pl> wrote:

> [...]
> może by tak zacząć żyć i tworzyć nową niż ciągle być postrzeganymi
> przez pryzmat rozbiorów, obozów itd,i  ciągle się umartwiać z mina
> pątnika.Fakt nasza historia być może była  poniekąd uwarunkowana
> newralgicznym położeniem w europie, ale czy ciągłe odwoływanie sie do
> przeszłości nie
> tworzy z nas w oczach innych państw odwiecznych cierpiętników ?
> Czy my aby nie chcemy stale myśleć, pisać rozumować i przedstawiać sie
> jako  "naród, który przeszedł tyle,że chyba nikt tyle nie przeszedł"?
> I co wobec tego, ciągle żyć pod kopułką wywoływania w innych litości

Ja myślę, że to nie jest do końca tak. Faktem (historycznym) jest, że
Polską próbowano się dzielić - mam tu na myśli rozbiory. Faktem też
jest, że druga wojna światowa rozpoczęła się od ataku Niemiec na
Polskę i że to u nas padło najwięcej ofiar. Tak więc Polacy mają
powody, aby ubolewać nad swoim losem i nad przeszłością.

Z drugiej jednak strony, Polak zawsze znajdzie sobie jakiś powód do
narzekania. I, być może, jest to uwarunkowane właśnie historycznie.

Pozdrawiam,
darr_d1

35. Data: 2010-05-04 21:53:41

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Maj, 23:40, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> ;)
>
> Ale jesteś pewien, że wiesz, co to jest dziesiona?

Doczytałem teraz w googlach, jednak nie o rozboje mi tu chodziło.
Miałem na myśli tą wstawkę z dokształcaniem w wieczorówce, he he. Komu
jak komu, ale Sampi raczej bym nie przypisał wykształcenia "po zecie".

Pozdrawiam,
darr_d1

36. Data: 2010-05-04 21:58:53

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Maj, 23:53, darr_d1 <d...@w...pl> wrote:

> Doczytałem teraz w googlach, jednak nie o rozboje mi tu chodziło.
> Miałem na myśli tą wstawkę z dokształcaniem w wieczorówce, he he. Komu
> jak komu, ale Sampi raczej bym nie przypisał wykształcenia "po zecie".

To znaczy, przy (chyba, kurde, błędnym) założeniu, że w szkołach
wieczorowych dokształcają się głównie osoby po zawodówce. Ale nie
tylko, bo również po LO i innych szkołach średnich. Skojarzenie z
zawodówką wynikło jedynie z kontekstu, w jakim Sampi to przedstawiła.

To tyle tytułem dopowiedzenia mojej wcześniejszej wypowiedzi... ;-)

Pozdrawiam,
darr_d1

37. Data: 2010-05-04 22:03:18

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie znam Ashby'ego.
> Mam się martwić?

Ty nie koniecznie , zawsze
możesz to nadrobić :-))

ale ja chyba ma powód
( chociaż 6 lat pamiętać
wszystkie niki to chyba
zbyt ambitne zadanie :-)) )

38. Data: 2010-05-04 22:03:29

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "malkontent" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
..

> Ba, ale zapomniałeś o konieczności posiadania szerokich horyzontów....

nie tyle zapomniałem - co nie chciałem
wchodzi w paradę XL

biczowanie mam juz zarezerwowane u sampi :-)))

39. Data: 2010-05-05 09:22:48

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> ..

> nie tyle zapomniałem - co nie chciałem
> wchodzi w paradę XL
>
> biczowanie mam juz zarezerwowane u sampi :-)))
O masz,

jak widzę kolega upatruje szerokich możliwości i wielu przyjemności
związanych z użytkowniczkami psp....

MK

40. Data: 2010-05-05 09:25:07

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Ty nie koniecznie , zawsze
> możesz to nadrobić :-))
>
> ale ja chyba ma powód
> ( chociaż 6 lat pamiętać
> wszystkie niki to chyba
> zbyt ambitne zadanie :-)) )

Czyli załapałam się na fory jakiejś inteligentniejszej użytkowniczki
usenetu?

Mnie tam pasuje :-))))).

(po usenecie grasuję chyba od jakiegoś roku, może półtora.
Musiałabym to sprawdzić. Ale czy to konieczne?)

MK

Re: Uczcie się rosyjskiego
DO CHOPÓW...
Flyer'owi o życiu.