Hiszpania - Rosja 7:1

1. Data: 2008-06-26 20:40:44

Temat: Hiszpania - Rosja 7:1
Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma Arszawina, nie ma Rosji.

2. Data: 2008-06-26 21:02:37

Temat: Re: Hiszpania - Rosja 7:1
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Deszcz spotęgował różnice w indywidualnym wyszkoleniu
technicznym zawodników.

Rosja nie zdołała sie odnaleźć i została zdeklasowana.

Hiszpanie nie zachwycili, ale zagrali bardzo dobry mecz
i zasłużenie wygrali.

Może to w ogóle cecha Słowian, taka pewna niestabilność?

Finał zapowiada się mega-interesująco. :)

--
CB

3. Data: 2008-06-26 21:07:34

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

cbnet<c...@n...pl>

[...]
> Może to w ogóle cecha Słowian, taka pewna niestabilność?

Możliwe. Niemcy przegrywający z Turcją zachowali mentalny spokój i siłę mimo
momentami kiepskiej gry.

> Finał zapowiada się mega-interesująco. :)

Mhm :)

Don

4. Data: 2008-06-26 21:19:52

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

> Może to w ogóle cecha Słowian, taka pewna niestabilność?

dziś się nad tym zasstanawiałem, w kontekście bramki strzelonej przez
niemców w ostatniej minucie. niemiecka maszyneria i słowiańska dusza.
oto różnica.

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

5. Data: 2008-06-26 21:25:40

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

On 26 Cze, 22:19, tren R <t...@p...pl> wrote:

> dziś się nad tym zasstanawiałem, w kontekście bramki strzelonej przez
> niemców w ostatniej minucie. niemiecka maszyneria i słowiańska dusza.
> oto różnica.

A juz najlepiej jak w niemieckiej maszynerii znajdą się słowiańskie
trybiki

6. Data: 2008-06-26 21:32:34

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

No ja też właśnie w 2-giej połowie meczu. :)

Jakoś mi tak "swojsko" to momentami wyglądało: niby ta sama
dużyna, ale jakby duch nie ten sam.

A Hiszpanie: deszcz-nie-deszcz, wyszli, zagrali swoje i do widzenia.

--
CB

7. Data: 2008-06-26 21:53:01

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@p...onet.pl pisze:

> A juz najlepiej jak w niemieckiej maszynerii znajdą się słowiańskie
> trybiki

polak potrafi!

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

8. Data: 2008-06-26 22:00:10

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taaa...
To samo za granicą: Polacy są oceniani bardzo wysoko jako
pracownicy na rynkach, które biją nas jak tylko zechcą.

Ja chcę drugiej Irlandii! Ratunku! :]

--
CB

f.googlegroups.com...

9. Data: 2008-06-26 22:29:09

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

> To samo za granicą: Polacy są oceniani bardzo wysoko jako
> pracownicy na rynkach, które biją nas jak tylko zechcą.

no nie jest tak kolorowo
"pijany jak polak" - to chyba znasz?

> Ja chcę drugiej Irlandii! Ratunku! :]

co ty. mój przyjaciel jest w irlandii.
wszystko "maniana" a weekendy cały dublin zarzygany po kostki.
głównie przez kobiety.

nie fajne

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

10. Data: 2008-06-26 22:33:25

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

On 26 Cze, 23:00, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> Taaa...
> To samo za granicą: Polacy są oceniani bardzo wysoko jako
> pracownicy na rynkach, które biją nas jak tylko zechcą.
>
> Ja chcę drugiej Irlandii! Ratunku! :]

To lepiej od razu zacznij się wczuwać w podobne klimaty:

http://www.youtube.com/watch?v=_Nt_TirDyKU

Dziewczyna nie może się pogodzić z rozstaniem.
Nowa rasa Panów
A TERAZ...
ARCHIWA I DOKUMENTY
turcja gola!