Holandia

1. Data: 2004-12-10 15:45:49

Temat: Holandia
Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Otworzylam gazete i po przeczytaniu jednego z tytulow poczulam, jakby mi
ktos kregoslup z plecow wyjal.... ( to tak, a propos, mowienia o uczuciach i
nie tylko).

http://serwisy.gazeta.pl/swiat/1,34181,2437743.html

Ide sobie na kilka godzin, aby krag po kregu, niczym klocki lego,
zainstalowac go z powrotem..

Kaska

1. Data: 2004-12-10 15:51:37

Temat: Re: Holandia
Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol <n...@s...ca>

> Otworzylam gazete i po przeczytaniu jednego z tytulow poczulam,
> jakby mi ktos kregoslup z plecow wyjal....

Czy mogłabyś jaśniej przedstawić swoje stanowisko w opisywanej sprawie?

P.

1. Data: 2004-12-10 15:59:28

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pyzol" <n...@s...ca> wrote in

> Otworzylam gazete i po przeczytaniu jednego z tytulow poczulam, jakby
> mi ktos kregoslup z plecow wyjal.... ( to tak, a propos, mowienia o
> uczuciach i nie tylko).

Ja takze uwazam, ze powinny te dzieci sprzedac sieci makdonalda.

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@p...tv albo [zaGGadaj - 1209534] albo
[skype:kominek]

Nigdy nie zakochuj sie w kobiecie, ktora nie pojdzie z toba do lozka na 2 randce.

1. Data: 2004-12-10 17:16:40

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ide sobie na kilka godzin, aby krag po kregu, niczym klocki
> lego, zainstalowac go z powrotem..

No zobacz kurwa co sie normalnie dzieje. :)
Na szczescie w PL wciaz jak na razie mozesz liczyc na litosc
dla glupich pizd Twojego pokroju. ;)

PS: odezwij sie jak juz "poskladasz" swego matczanego zajoba. ;D
PPS: zartowalem oczywiscie. ;)))))

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-12-10 17:25:23

Od: komar77r <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 10 Dec 2004 09:45:49 -0600, "Pyzol" <n...@s...ca> wrote:

>Ide sobie na kilka godzin, aby krag po kregu, niczym klocki lego,
>zainstalowac go z powrotem..
>
>Kaska

http://www.ogrish.com/archives/2004/november/OGRISH-
dot-com-1-46932.jpg

może zroumiesz o jakie dzieci chodzi ?
(nie martw sie, jesteś kobietą, to było by nienormalne jakby cie to
nie dobiło )

1. Data: 2004-12-10 18:00:32

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> wrote in message
> Czy mogłabyś jaśniej przedstawić swoje stanowisko w opisywanej sprawie?

Moge. ( juz sie z letka odkorowalam).

Oczywiscie, jestem zdecydowanie przeciw eutanazji. W samej Holandii ocenia
sie, iz w ok.1/3 przypadkach eutanazji niby za zgoda eutanowanych (?),
bynajmniej nie bylo takie jasne, czy rzeczywiscie oni sobie tego zyczyli.

Jestem przeciwko karze smierci. Jakze moglabym byc za eutanazja? Zgladzenie
kogos pozostaje zgladzeniem, a jesli odbywasie to w majestacie prawa - tym
bardzij to przygnebiajace.

Kaska

1. Data: 2004-12-10 18:03:25

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"komar77r" <k...@o...pl> wrote in message
> może zroumiesz o jakie dzieci chodzi ?

Doskonale rozumiem: pracuje z takimi!
> (nie martw sie, jesteś kobietą, to było by nienormalne jakby cie to
> nie dobiło )

A to to juz zostawie bez komentarza.

Kaska

1. Data: 2004-12-10 18:12:35

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol <n...@s...ca>

> [...]
> oni sobie tego zyczyli.
>
> Jestem przeciwko karze smierci. Jakze moglabym byc za eutanazja?
> Zgladzenie kogos pozostaje zgladzeniem[...]

A mechaniczne klepanie mechanicznym klepaniem.

"Lekarze zastrzegają, że zabiegom niedobrowolnego zakończenia życia
poddawane byłyby tylko dzieci z wrodzonymi, strasznymi wadami (np.
rozszczepionym kręgosłupem), nieludzko cierpiące i takie, których
przetrwanie uwarunkowane jest od przyłączenia do maszyn podtrzymujących
czynności życiowe. Komisja dokumentowałaby przypadki "niedobrowolnego
zakończenia życia" i udostępniała na życzenie sądów."

Jak można co do zasady być przeciwko temu? Trzeba chyba nie mieć uczuć.

I nie, na pewno nie z takimi dziećmi pracujesz, jak na
http://www.ogrish.com/archives/2004/november/OGRISH-
dot-com-1-46932.jpg

Paweł

1. Data: 2004-12-10 18:14:54

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol <n...@s...ca>

> [...]

czynności życiowe. Komisja dokumentowałaby przypadki "niedobrowolnego
zakończenia życia" i udostępniała na życzenie sądów."

Jak można być przeciwko temu? Trzeba chyba nie mieć uczuć.

1. Data: 2004-12-10 18:31:16

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

> Jak można być przeciwko temu? Trzeba chyba nie mieć uczuć.

No to ja nie mam.

Medice,cura te ipsum!

> I nie, na pewno nie z takimi dziećmi pracujesz, jak na
> http://www.ogrish.com/archives/2004/november/OGRISH-
dot-com-1-46932.jpg

Nie otwiera mi sie.

Nie moge ci podeslac zdjec "moich" dzieci, nie wolno ich fotografowac bez
zgody rodziny. Szkoda, bo bym ci podeslala.

Kaska

Zdjecia na Twoje WWW
problemy
Terminy mi się urywają, może jakaś rada?
Odwyk
czy ma ktoś nagrane programy "okna"?