Homeopatia i bol stawow

1. Data: 2003-11-04 20:43:05

Temat: Homeopatia i bol stawow
Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje pierwsze spotkanie z lekiem homeopatycznym spowodowalo, ze jestem
entuzjastka homeopatii.
Chyba sa takimi entuzjastami coraz czesciej lekarze, ktorzy coraz
czesciej leki homeopatyczne przepisuja.
Lekarz, u ktorego wczoraj bylam na kontroli po zapaleniu oskrzeli
polecil mi kupno syropu homeopatycznego i tabletek na wzmocnienie
odpornosci.
Chcialam tez przy okazji rozpoczac dochodzenie w sprawie moich
strzykajacych i bolacych kolan, ale on powiedzial, ze mam przyjsc w
czwartek bo bedzie mial ksiazke nt. homeopatii i bedziemy kolanka
leczyc homeopatycznie "bo poco truc sie lekarstwami".
Troche mnie to zdziwilo, nie sadzilam ze homeopatia leczy i takie
sprawy, no i szczerze mowiac oczekiwalam jakiegos skierowania do
ortopedy albo na jakies przeswietlenie albo cos...
IMO w moim kolanku nastapilo jakies uszkodzenie raczej natury
mechanicznej - glosno strzyka, mocno boli przy wchodzeniu po schodach.
Czy takie cos idzie leczyc homeopatia?

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

2. Data: 2003-11-04 21:01:14

Temat: Re: Homeopatia i bol stawow
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@s...re,
Sabinka <s...@w...pl>:

> [...]
> czwartek bo bedzie mial ksiazke nt. homeopatii i bedziemy kolanka
> leczyc homeopatycznie "bo poco truc sie lekarstwami".

Moja rada: zmien lekarza.

--
Robert

3. Data: 2003-11-04 21:14:01

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Nov 2003 22:01:14 +0100, "Robert"
<u...@o...pl> wrote:

>Moja rada: zmien lekarza.

Ha... chodzi Ci o to, ze homeopatia czy z innych powodow?
Juz myslalam, ze mi zla passa do lekarzy minela, bo najpierw spotkanie
z prof. Kaluznym, teraz ten lekarz, ktory nie dosc ze mnie serio
potraktowal, sensownie postepowal (interesowal go chocby wplyw
lekarstw na zoladek, przy pierwszej wizycie powiedzial ze jakby cos
nie tak to mam sie zglosic), to jeszcze prawie wyleczyl w pare dni.
Ale wczoraj dobrego wrazenia na mnie nie zrobil, nie dosc ze w trakcie
przyjmowania pacjentow a mi przed nosem opuscil na pare minut
przychodnie, to jeszcze dosyc mnie poganial bo mial malo czasu, no i
zbyt wyrazne bylo to, ze chce jak najczesciej mnie widziec coby miec
liste przyjetych pacjentow pelniejsza -> wiekszy zarobek. Moglabym tez
na jego temat udzielic sie w watku o zdejmowaniu stanikow, no ale nie
chce nadinterpretowac niepotrzebnie.
Moj narzeczony nie ma dobrych wspomnien zwiazanych z tym lekarzem,
mialam nadzieje ze tamto z nim to byl przypadek, bo NAPRAWDE CHCE W
KONCU ZAUFAC LEKARZOM I NIE ZACHODZIC W GLOWE CZY MNIE TRAKTUJA NA
SERIO I NIE SZUKAC LEKARZY PO INTERNETACH I INNYCH TAKICH... :(

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

4. Data: 2003-11-04 21:40:50

Od: "Piotr ne" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sabinka napisala:

> Ha... chodzi Ci o to, ze homeopatia czy z innych powodow?

Jesli okazuje sie nagle, ze jestes chora na mnóstwo chorób
i dziwnym zrzadzeniem losu na wszystkie te choroby pomagaja
rózne "leki" homeopatyczne tej samej firmy X, które najlepiej
profilaktycznie przyjmowac do konca zycia, to jest to bardzo
dobry powód do zmiany lekarza.
O homeopatii: http://smallurl.com?i=4422

Piotr

--
Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr

5. Data: 2003-11-04 22:36:13

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bo96bp$pmt$...@n...onet.pl,
Piotr ne <p...@p...onet.pl>:

> [...]
> rózne "leki" homeopatyczne tej samej firmy X, które najlepiej
> profilaktycznie przyjmowac do konca zycia, to jest to bardzo

Dokladnie.
W dodatku przyniesie ksiazke o homeopatii i sobie doczyta, jak to leczyc.
Trudno to nawet komentowac.

> O homeopatii: http://smallurl.com?i=4422

Troche "zaangazowane", ale prawdziwe.

--
Robert

6. Data: 2003-11-04 23:41:25

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Nov 2003 23:36:13 +0100, "Robert"
<u...@o...pl> wrote:

> [...]

Nic takiego sie nie okazalo... to zapalenie oskrzeli to raczej mialam
bo kaszel mialam naprawde brzydki i czulam sie naprawde zle.
Jesli chodzi o kolana to tez sie to nagle nie okazalo, doskwiera mi to
ze 2 lata juz.

Ten mi zalecil leki roznych firm.
Mozna go ewentualnie podejrzewac o wspieranie apteki znajdujacej sie w
przychodni, bo wiadomo ze raczej tam sie kupuje.
Nie wiem czemu na to zapalenie oskrzeli dostalam dwa identyczne
syropy, skoro jednej butelki nie zdarzylam wypic pijac wg wskazan.

>Dokladnie.
>W dodatku przyniesie ksiazke o homeopatii i sobie doczyta, jak to leczyc.
>Trudno to nawet komentowac.

No to przyznam mnie zdziwilo.
Ale jest w naszym miescie inna pani doktor, ktora ma wielkie
powodzenie wsrod pacjentow, do ktorej czesto chodzi moja sasiadka z
synkiem badz sama. I podobno jak sie do niej przyjdzie i powie co
jest, to ona szuka w jakiejs ksiazce jakie wybrac lekarstwo i je
przepisuje. Dziwna to praktyka, ale dziala, nikt na jej leczenie nie
narzeka - jest skuteczne. Ta pani tez ponoc kocha sie w homeopatii,
wiec moze o ta sama ksiazke chodzi?

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

7. Data: 2003-11-05 08:25:47

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@s...re,
Sabinka <s...@w...pl>:

> [...]
> przepisuje. Dziwna to praktyka, ale dziala, nikt na jej leczenie nie
> narzeka - jest skuteczne. Ta pani tez ponoc kocha sie w homeopatii,

Mam nadzieje, ze nie.
To moze zlikwidujmy studia medyczne i leczmy tylko na podstawie almanachów?
:(

--
Robert

8. Data: 2003-11-05 11:25:55

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 5 Nov 2003 09:25:47 +0100, "Robert"
<u...@o...pl> wrote:

>Mam nadzieje, ze nie.
>To moze zlikwidujmy studia medyczne i leczmy tylko na podstawie almanachów?
>:(

A moze do korzystania z tej ksiazki potrzebna jest wiedza zdobyta na
studiach?
Jak dla mnie najwazniejsze jest, zeby terapia dzialala. Jak sasiadka
powiedziala o ksiazce pani doktor naprawde sie zdziwilam, co z niej za
lekarz. Ale ludzie do niej chodza z calego miasta (jedyny tutaj lekarz
rodzinny z gabinetem) i sa zadowoleni. Sama sie do niej chcialam
przepisac ale lista przepelniona niestety.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

9. Data: 2003-11-05 11:36:32

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@s...re,
Sabinka <s...@w...pl>:

> Jak dla mnie najwazniejsze jest, zeby terapia dzialala.

Homeopatia NIE DZIALA. Przez 200 lat nie udalo sie wykazac, aby dzialala.

Polecam ksiazke (za darmo online):
http://homepage.ntlworld.com/anthony.campbell1/homeo
pathy/index.html

--
Robert

10. Data: 2003-11-05 12:30:42

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, hej!
Piszecie, ze dziwi Was, jak lekarz siega do ksiazki. A to bardzo dobrze. Byc
moze chce doczytac co nieco o dzialaniu leku, interakcjach z innymi
preparatami, dluzszym stosowaniu, etc.
Uwazam, ze kazdy lekarz powinien miec obligatoryjnie na biurku Pharmindex i
siegac do niego jak tylko ma jakiekolwiek watpliwosci. Ile razy lekarze
zapisuja standardowo, bez zastanowienia sie i jakiejkolwiek weryfikacji,
odpowiedniego wywiadu, itp. Pozniej sa kwiatki w postaci roznych powiklan,
bo lekarz nie doczytal, jakie dany preparat moze miec skutki uboczne, lub z
jakimi innymi lekami nie powinien byc stosowany. Lepiej byc nadgorliwym
niz - czasami - bezmyslnym i dzialac na szkode pacjenta (nie twierdze, e
zdarza sie tak czesto, ale niestety zdarza sie).
Amen.

Pzdr.
Anka

kaszel po zapaleniu oskrzeli
Parazytologia
wyrwanie zeba i ropa-mozna?
depakine chrono + jednorazowa dawka alkoholu = ???
Co to jest "indurowane" ? - wdzięczny za pomoc.