Homeopatia - medorrhinum

11. Data: 2003-05-14 09:36:28

Temat: Re: Homeopatia - medorrhinum
Od: "Ella" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justyp" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:b9q5qi$erm$1@news.onet.pl...

> odczytałam dawkowanie: 10 granulek co dwa tygodnie.
> Czy to możliwe?
>

> Takie dawkowanie jest możliwe. Ale w homeopatii sposób dawkowania jest
> dobierany dość indywidualnie ....(tym bardziej, ze wiele osób nie wierzy
> w homeopatię).

Dzięki wszystkim za reakcję. Do archiwum zajrzę. Też jestem sceptyczką
odnośnie homeopatii, dlatego lekarstwo się odleżało. I pewnie jeszcze
poleży...

Pozdrówka
Ela

12. Data: 2003-05-14 10:02:59

Temat: Re: Odp: Odp: Homeopatia - medorrhinum
Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> zalezy kto sie wypowiadal - jezeli lekarz badz farmaceuta to z pewnoscia
> wie, o czym pisal.
> Generalnie zgadzam sie z przedpisca, ze chodzi bardziej o efekt placebo.
> Psychiczne nastawienie pacjenta + podatnosc na placebo moze zdzialac
> bardzo wiele, a na tym opiera sie homeopatia.
>
> Anka

...a jak działa placebo u zwierząt ????
...co z całą homeopatią weterynaryjną ?

13. Data: 2003-05-15 13:31:25

Temat: Odp: Odp: Odp: Homeopatia - medorrhinum
Od: "Madab" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a to chyba nie jest literatura fachowa tylko cos na ksztalt poradnika, a

A Szanowna Pani chyba nie czytała.
A skoro tak, to chyba nie powinna sie wypowiadać.

> zalezy kto sie wypowiadal - jezeli lekarz badz farmaceuta to z pewnoscia
> wie, o czym pisal.

O Święta naiwności! Jeden lekarz na USG powiedział, że mam pogrubiny
pęcherzyk żółciowy. Drugi, że nie mam. Z pewnością obaj wiedzieli co mówią
;-)
Dentysta powiedział mi, by reumatolog zadecydował czy usunąć ząb.
Reumatolog powiedział mi, że to ma zadecydować dentysta.
Z pewnością obaj wiedzieli co mówią ;-)

> Generalnie zgadzam sie z przedpisca, ze chodzi bardziej o efekt placebo.
> Psychiczne nastawienie pacjenta + podatnosc na placebo moze zdzialac
> bardzo wiele

Pewnie wszystkie lekarstwa działają jako placebo ;-)
Raz działają a raz nie. Jednym pomagają a innym nie. A chorych pełno wokół
nas.

> placebo moze zdzialac
> bardzo wiele
> a na tym opiera sie homeopatia.

Tak tak... właśnie przedstawiłaś na to naukowy dowód ;-)
pzdrw
Madab

14. Data: 2003-05-15 13:34:59

Od: "Madab" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...a jak działa placebo u zwierząt ????

Weterynarz daje lek homeopatyczny, wierzy w niego, to i zwierzak zdrowieje
;-)
Bo nie wiadomo czy placebo to wiara lekarza, czy pacjenta?
A wiara przenosi sie telepatycznie. na zwierzaki też.
;-)))))))))

> ...co z całą homeopatią weterynaryjną ?

jak to co? jest naukowym potwierdzeniem, że homeopatia działa!
:-))))
Pzdrw
Madab

15. Data: 2003-05-15 13:36:12

Temat: Odp: Homeopatia - medorrhinum
Od: "Madab" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki wszystkim za reakcję. Do archiwum zajrzę. Też jestem sceptyczką
> odnośnie homeopatii, dlatego lekarstwo się odleżało. I pewnie jeszcze
> poleży...

Przeterminuje się.
Madab

16. Data: 2003-05-15 16:26:34

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Homeopatia - medorrhinum
Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie wszystkie lekarstwa działają jako placebo ;-)
> Raz działają a raz nie. Jednym pomagają a innym nie. A chorych pełno wokół
> nas.

Poczytaj troche literatury fachowej z tego zakresu to zrozumiesz.
Terapia nie opiera sie wylacznie i tylko na podawaniu pacjentowi lekow.
Negatywne nastawienie moze spowodowac, ze nawet nqajskuteczniejsze leki
beda oddzialywac gorzej niz w przypadku pacjentow pozytywnie
nastawionych do terapii.

Anka

17. Data: 2003-05-15 18:56:03

Temat: Odp: Odp: Odp: Odp: Homeopatia - medorrhinum
Od: "Madab" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie muszę czytać drugi raz tego co już czytałem.

> [...]
> Negatywne nastawienie moze spowodowac, ze nawet nqajskuteczniejsze leki
> beda oddzialywac gorzej niz w przypadku pacjentow pozytywnie

Tak tak, wiem że to jedna z głupich mód w ostatnich latach...
A co powiesz na to, że byłem wiele razy świadkiem jak bioenergoterapeuta
leczył ludzi nie wierzących w bioenergoterapię ale poddających sie jej pod
wpływem sytuacji i nacisków rodziny?
Mimo ich negatywnego stosunku rezultaty były wspaniałe!
W świetle tego to co napisałaś nie ma racji bytu.
Madab

18. Data: 2003-05-15 19:48:17

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Odp: Homeopatia - medorrhinum
Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Madab wrote:

> [...]
> leczył ludzi nie wierzących w bioenergoterapię ale poddających sie jej pod

Zastanow sie o czym Ty piszesz?
Co wspolnego z leczeniem klinicznym (tu tez czynnik psychiczny ma
ogromny wplyw, podobnie jak w farmakoterapii) ma bioenergioterapia?
To sa dwie zupelnie rozne rzeczy!!!!!!!!!
I jezeli nie masz pojecia o czym piszesz to nie pisz, ze to "glupia
moda". A, ze nie masz, jest jasne!

Anka

19. Data: 2003-05-15 23:11:56

Od: "Ella" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madab" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Przeterminuje się.
> Madab

Spoko. Świeżutkie. Do wrzesnia 2007 roku.
Dużo czasu do namysłu. ; p

Zdróweczka
Ela

PSy 1: Do archiwum zajrzałam. Wyciągnęłam dwa artykuły:
na Tak: z 26 listopada 2002 (artykuł z 'Żyjmy dłużej')
na Nie: z 5 marca 2003 (prof. Andrzej Gregosiewicz)

PSy 2: Bądź tu mądry i pisz wiersze...

20. Data: 2003-05-16 05:30:17

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na Tak: z 26 listopada 2002 (artykuł z 'Żyjmy dłużej')
> na Nie: z 5 marca 2003 (prof. Andrzej Gregosiewicz)

Raczej nie zaszkodzi. Ale czy pomoze????

Anka

hemoroidy
Re: Arachnofobia + pająki a alergicy
Help! Powikłania zapalenia mózgu?