Homeopatia o Tak !!!!!!!

11. Data: 2003-11-04 16:53:34

Temat: Re: Homeopatia o Tak !!!!!!!
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bo8jbe$3au$...@t...icpnet.pl,
SzM <m...@i...pl>:

> A czy leki homeopatyczne mogą działać? Tak. Bo rzadko kiedy w leku
> homeopatycznym jest tylko homeopatia (tj. 1 cząsteczka substancji na
> beczkę specyfiku:)). Często są tam domieszki ziół

Prawda, ale wtedy jest to lek homeopatyczny w nieco szerszym znaczeniu, nie
dla wszystkich akceptowalnym jako homeopatyczny.

> Poza tym jeśli lek homeopatyczny przepisywany jest przez lekarza to
> stanowi jeden z kilku, z czego pozostałe to przeważnie "normalne"
> leki. Więc co tak na prawdę pomogło choremu leży w sferze domniemywań.

A najczesciej po prostu przeszlo :)

--
Robert

12. Data: 2003-11-04 16:55:29

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bo8bpv$12rt$...@n...atman.pl,
Mrowka <m...@o...pl>:
> Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
> wiadomości

> A jakiego dowodu domagasz sie?Leki chyba maja leczyc nie?

Tak, ale Ty nie wiesz czy tzw. "lek" homeopatyczny wyleczyl. Wiesz, ze
dziecko wyzdrowialo. A to spora roznica.
Przepraszam za uzycie cudzyslowu, ale lek homeopatyczny to dla mnie
oksymoron.

--
Robert

13. Data: 2003-11-04 18:15:42

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bo8q9t$1nbc$...@n...atman.pl,
Mrowka <m...@o...pl>:
> Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
> wiadomości
>
> Ale skoro podawalam dziecku tylko lek homeopatyczny to chyba po nim
> wyzdrowial.

Nic nie jadl? Nic nie pil?

> Watpie aby sama choroba przeszla.
Bo?

--
Robert

14. Data: 2003-11-04 18:17:14

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oksymoron.

Ale skoro podawalam dziecku tylko lek homeopatyczny to chyba po nim
wyzdrowial.Watpie aby sama choroba przeszla.

Pozdrawiam.Magda

15. Data: 2003-11-04 19:02:00

Od: "Kathrin" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robert" schrieb im Newsbeitrag
> Teraz to ja sie zdziwilem - skad wiesz, ze Ci pomogl?

Mialam nieregularne cykle, a potem staly sie uregulowaly - wiec uwazam to za
wystarczajacy dowod

Pozdrawiam
Kathrin

16. Data: 2003-11-04 20:34:39

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic nie jadl? Nic nie pil?

No nie mow mi ze po jedzeniu i piciu mu przeszlo.To po co ja ciagle biedne
dziecko faszeruje lekami,wystarczy dobrze dac zjesc :-)

> Bo?

Bo nie wierze w cuda.

Magda

17. Data: 2003-11-04 20:37:48

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bo92be$22tb$...@n...atman.pl,
Mrowka <m...@o...pl>:
> Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
> wiadomości

> No nie mow mi ze po jedzeniu i piciu mu przeszlo.

Nic takiego nie mowie. Nie wiem.

>To po co ja ciagle
> biedne dziecko faszeruje lekami,wystarczy dobrze dac zjesc :-)

Pamietaj, ze w "leku" homeopatycznym jest z zalozenia tak znikome stezenie
substancji, ze te substancje znajdziesz tez w tych stezeniach (lub
wiekszych) w jedzeniu, piciu, wodzie.

> Bo nie wierze w cuda.
Nie? A w homeopatie?

--
Robert

18. Data: 2003-11-05 01:19:07

Temat: Odp: Homeopatia o Tak !!!!!!!
Od: "PiotrMx" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik SzM <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bo8jbe$3au$...@t...icpnet.pl...

> A czy leki homeopatyczne mogą działać? Tak. Bo rzadko kiedy w leku
> homeopatycznym jest tylko homeopatia (tj. 1 cząsteczka substancji na
beczkę
> specyfiku:)).

Czy to nie za duże stężenie??
Z tego co słyszałem środki homeopatyczne wytwarza się w ten sposób:
1.Bierzemy 50% roztwór specyfiku w ilości 50ml (czyli pięćdziesiatka :-))
2.Ilość ta wlewamy do beczkowozu z woda destylowaną. Niektórzy preferuja
cysterne. Taką po benzynie albo lepiej po mleku.
3. Cysterna powinna nastepnie przejechać 100km zwykłą polską droga celem
wstząśnięcia (nie mieszania).
4. Bierzemy 50 ml otrzymanego roztworu z cysterny.
5.Idziemy z roztworem i wiaderkiem nad rzekę o I klasie czystości. Z braku
takowych w najbliższej okolicy, można skorzystać z dowolnej rzeki najlepiej
o dość szybkim nurcie. W tym jednak wypadku nie biore odpowiedzialności za
bezpieczeństwo stosowania specyfiku.
6.Roztwor wlewamy do rzeki. Najlepiej z mostu. Nurt przy brzegu może być za
słaby.
7.Udajemy sie kilometr w górę rzeki skąd czerpiemy wiaderko wody... sorry
"leku" homeopatycznego.
8.Smacznego i na zdrowie.

W ten sposób mozemy zaopatrzyc się w "lek" homeopatyczny znacznie taniej niz
w aptece. Co prawda musimy ponieśc koszty wynajęcia cysterny ale w zamian
otzrymamy cały basen specyfiku.

Piotr Maksymowicz

19. Data: 2003-11-05 10:39:15

Temat: Re: Homeopatia o Nie !!!!!!!
Od: "Ireneusz Badowski" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Homeopatia-XIX wieczna "ślepa ścieżka" w medycynie oparta na błędnym
założeniu -"podobne zwalczaj podobnym". Nie doczekała się żadnej racjonalnej
podstawy teoretycznej ani badań potwierdzających skuteczność wyższą niż
placebo. Obecnie w "Erze Wodnika" i modzie na wszystko co dziwne i magiczne
święci triumfy na równi z urynoterapią (picie moczu), hydrokolonoterapią
(lewatywa dla bodatych durni), Strefą 11 i UFO. W przeciwieństwie do
odsądzanej od czci i wiary medycyny konwencjonalnej nikogo mnie wyleczyła,
nie zlikwidowała też żadnej z plag ludzkości (gruźlica,ospa idp.).Rozwiązała
za to problemy finansowe homeopatów - osób cynicznie wykorzystujących
naiwność ludzi dotkniętych chorobą. Niktórzy z nich, prawem kaduka, nazywają
siebie lekarzami medycyny.

lek. med. (nie homeopata)

20. Data: 2003-11-05 10:58:08

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bo8t30$r9n$...@i...gazeta.pl,
Kathrin <k...@g...pl>:

> Mialam nieregularne cykle, a potem staly sie uregulowaly - wiec
> uwazam to za wystarczajacy dowod

A nie otworzylas moze okna tuz przed poprawą?

--
Robert

Chirurgiczne leczenie otyłości
ciągłe zmęczenie bez przyczyny /pomocy/
toksycznosc cyjankow,azydkow i zwiazkow rteci
WWA cesarka na Żelaznej
alergoff - czy to działa?