Była Holandia i eutanazja - może przez analogie ciut inny problem

51. Data: 2000-12-08 00:04:05

Temat: Re: Homo - bylo:może przez analogie ciut inny problem
Od: "Leszek M." <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie podzialeś piątą ?
> Ona dla meskiej strony jest niezastąpiona!
> Paniom nie potrzebna?zrywając owoce zapomnienia!
> Na wesoło Jan2<to żart!

Nie opanowałem jeszcze sztuki podpisywania się nią; trzymam ją do wszakże do
wyższych, czy raczej głębszych celów :-)

Takoż wesoły Leszek M.

52. Data: 2000-12-08 07:01:01

Temat: Re: Była Holandia i eutanazja - może przez analogie ciut inny problem
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Pearl napisal :-)

>Witam!
>A jak zareagujesz na kulawego homoseksualistę?

Najpierw go przytule, a pozniej dam po gebie :-)
- nie pomyl kolejnosci

Arek

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.soc.inwalidzi
http://niusy.onet.pl/pl.soc.inwalidzi

53. Data: 2000-12-08 07:01:01

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Leszek M. napisal:

I takiej odpowiedzi się nie spodziewałem :-(
Jeśli bycie homo jest ułomnością biologiczną, to bycie homo przypomina bycie
człowieka bez nogi. Dlaczego więc pierwszy jest be a drugi cacy ?
Jeśli zaś nawet jest to ułomność innego rodzaju (np. światopoglądowa) - to i
tak w imię tolerancji nie krzyczałbym "precz z nimi na świecie" - bo co to
oznacza - do gazu ? Ejże Panie Kolego, bo przestanę Pana lubić.
Nie muszę ich szanować, nie muszę ich nawet akceptować, ba - mogę nawet
uważać ich za zboczonych, ale dopóki mi, ani nikomu kto się sam nie obroni,
nie nastąpią na odcisk - dlaczego w imię tolerancji mam ich tępić ? Nawet
gdybym uważał ich za coś gorszego (a tak nie jest, bo to zresztą nie o to
chodzi, to tak jak by porównywać, co jest lepszym środkiem lokomocji -
samochód czy motorówka, czy może balon) - to będę uważał że mają prawo do
swobodnego życia (przy założeniach o których powiedziałem wcześniej - stąd
na przykład mój zdecydowany sprzeciw przeciwko daniu im praw do adopcji).

Szanowny Kolego widzisz, jak ja pisze precz to wypowiadam sie za siebie i
jest to tylko moje zdanie, a nie nawolywanie do linczu pedziow i innych
zboczencow. Ja mam prwawo do swojego zdania i tyle. A moje zdanie juz znasz
i znaja je wszyscy ktorzy czytaja grupe, wiec nie bede sie powtarzal. Co do
Pana wypowiedzi to tak sie zastanawiam, czy mozna byc troche troche za i
troche przeciw ? Tutaj sklaniam sie do wypowiedzi (chyba Macka) ktory pisal
ze jak ktos jest za malzenistwami homosexow, to powinien zgodzic sie na
adopcje. Ja jasno stawiam swoje stanowisko: jestem przeciw - i tyle. Aha...
jeszcze jedna sprawa, nie chcial bym byc zle zrozumiany przez Kolege, ale
zwracam uwage ze nie pisze na grupe aby mnie ktos lubil, tylko przedstawiam
swoje zdanie, a to czy mnie ktos lubi czy nie - nie ma tu wiekszego
znaczenia. Rowniez mojemu koledze moze sie ode mnie oberwac :-)

pozdrawiam
Arek

54. Data: 2000-12-08 07:11:19

Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leszek M. <l...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:90p8h3$mvl$...@n...internetia.pl...

> Nie opanowałem jeszcze sztuki podpisywania się nią; trzymam ją do wszakże do
> wyższych, czy raczej głębszych celów :-)
>
> Takoż wesoły Leszek M.

Cześć!

Zwłaszcza, że to pisak na biały tusz.

--
Pozdrawiam.
Pearl

55. Data: 2000-12-08 09:07:21

Od: "Radoslaw Tatarczak" <r...@z...olsztyn.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JC" <J...@t...de> napisał w wiadomości
> czym
>
> HOMO :
> Skoro tak jest to i w naturze występuje "błąd w sztuce" ale każdy też
> zauważy,
> że te błędy nie zostały wyposażone przez tęże naturę DO RODZENIA
następnych
> błędów.
> I to jest korekta naturalna felernych jednostek ludzkich.
> Potęga natury je eliminuje - NATURALNIE.

Ostatni post ;))) Podziwiam Twoj talent polemiczny, ale zapomniales o jednej
malej kwestii - wiele chorob spowodowanych jest tym, ze spotykaja sie
posiadacze dwoch genow recesywnych i w ten sposob potomek rodzi sie chory a
zgodnie z Twoja teoria nie powinien, a rodzice z genem recesywnym nie moga
miec dzieci? WYbacz, ale dlatego Twoje slowa sa ladne i puste ;) A poza tym
pachnie mi to eugenika ;)))
R.T

56. Data: 2000-12-08 18:14:36

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Radoslaw Tatarczak" <r...@z...olsztyn.tpsa.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> malej kwestii - wiele chorob spowodowanych jest tym, ze spotykaja sie
> posiadacze dwoch genow recesywnych i w ten sposob potomek rodzi sie chory

Czy Ty się pogubiłeś?
A może Ty prowadzisz na innych grupach tę samą dyskusję i sam
już nie wiesz co, kto i gdzie pisze ?

> a rodzice z genem recesywnym nie moga
> miec dzieci? WYbacz, ale dlatego Twoje slowa sa ladne i puste ;)

Ja naprawdę "nie łapię" co Ty tu pod moim adresem piszesz.

>A poza tym
> pachnie mi to eugenika ;)))

Może zapach tematu Cię odurzył ;-)))

JC

57. Data: 2000-12-08 19:05:32

Od: "Radoslaw Tatarczak" <r...@z...olsztyn.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jednej
>
> Czy Ty się pogubiłeś?
> A może Ty prowadzisz na innych grupach tę samą dyskusję i sam
> już nie wiesz co, kto i gdzie pisze ?

Chyba jak dla Ciebie za malo lopatologicznie napisalem;))) Po tej wymianie
uprzejmosci przechodze do sedna:))) Napisales ze natura przeprowadza korekte
"felerow" homo nie dajac im szans na potomstwo. Ale poniewaz homoseksualizm
ma prawdopodobnie podloze genetyczne wiec nalezy do grupy "chorob"
genetycznych (wniosek z Waszych slow). A wiec dlaczego natura likwiduje
tylko ten feler, a nie pozbawia szans na dziecko dwoch posiadaczy tego
samego genu recesywnego chorobotworczego? Przeciez takie dziecko nie jest
zyskiem dla natury lecz strata ("zly" gen sie uaktywnia). Wiec i takie
dziecko powinno byc bezplodne bo moze znowu spotkac "recesywniaka" itd itp.
A teraz najwazniejsze, skoro geje nie moga miec dzieci, bo wg Ciebie tak
natura likwiduje feler, wiecz czemu daja szanse szkodzenia posiadaczom
jakiegos "zlego" genu recesywnego??? Gdyby moja choroba miala podloze
genetyczne (a przy dystrofii sa takie sytuacje) dla dobra natury powinienem
byc bezplodny!!!

> Ja naprawdę "nie łapię" co Ty tu pod moim adresem piszesz.
Zalapales?;)))
R.T

58. Data: 2000-12-09 03:58:43

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
korekte
> "felerow" homo nie dajac im szans na potomstwo.

Może Ci pomogę manipulancie :

> I to jest korekta naturalna felernych jednostek ludzkich.
> Potęga natury je eliminuje - NATURALNIE.

Poproś Leszka M., amazonisa czy Jacka o pomoc gdybyś jeszcze nie rozumiał
to co oni w mig zrozumieli.
A to, że jesteś manipulantem - to widać.

Całość mojego sedna jest na dole - taki odruch tolerancj na wszystkie Twoje
....słabości.

Dobrego samopoczucia życzę i smacznej łopaty.

(ciach)

JC

59. Data: 2000-12-09 16:36:11

Od: "Radoslaw Tatarczak" <r...@z...olsztyn.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

> korekte
>
> Może Ci pomogę manipulancie :

?????? Czemu moje slowa uwazasz za manipulacje? Podaje PELNY cytat Twojej
wypowiedzi:
HOMO :
Skoro tak jest to i w naturze występuje "błąd w sztuce" ale każdy też
zauważy,
że te błędy nie zostały wyposażone przez tęże naturę DO RODZENIA następnych
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
błędów.
I to jest korekta naturalna felernych jednostek ludzkich.
Potęga natury je eliminuje - NATURALNIE.

Porownaj To co napisalem w "streszczeniu" do tego cytatu. Jesli nie o to Ci
chodzilo to wybacz, ale intencji nie potrafie odczytac z postow. Jesli
chcesz mozesz specjalnie napisac to w wersji lopatologicznej, moze i
intencje zrozumiem :)

> Poproś Leszka M., amazonisa czy Jacka o pomoc gdybyś jeszcze nie rozumiał
> to co oni w mig zrozumieli.
> A to, że jesteś manipulantem - to widać.
Ty wiekszym (patrz epilog;) ;))) Ale nadal nie rozumiem dlaczego
manipuluje?? Wyjasnij mi to jesli mozesz.
pozdrawiam
R.T

Re: PROŚBA O KREW!!! PILNIE
Strona SamiSobie - list na grupe