Homoseksualizm to zboczenie

31. Data: 2015-09-13 21:46:00

Temat: Re: Homoseksualizm to zboczenie
Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-13 o 21:42, glob pisze:
> Naja

ps.com...

> łe tam wiela nie poeksperymentujesz na ręcznym
> - pokaż cytowany tekst -
>

> Zawsze można tak jak ten ksiądz, którego zabrało pogotowie bo mu wibrator utknął,
bo nie wiedział że analny i pochwowy to inne wibratory, no ja bym nie pomylił.
> Dziwi mnie tylko że przecież seks analny wcale nie musi być homo jak tu przypisują,
bo jeśli chodzi o seks analny to geje wiedzą co dobre, bo oprócz stymulacji członka,
można masować palcami lub wibratorem odbyt przez kobietę, co wzmacnia doznania.

no i się wydało co globciu lubi

--
pamtataj pamtarej . . .

32. Data: 2015-09-13 21:48:27

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Naja" <s...@g...com> napisał w wiadomości

ps.com...

> oczywiście :-)

OK- odpowiadam: preferuję z własną żoną

--

Chiron

33. Data: 2015-09-13 21:50:40

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Naja
W dniu 2015-09-13 o 21:42, glob pisze:
- pokaż cytowany tekst -
no i się wydało co globciu lubi
- pokaż cytowany tekst -

Dużo osób uprawia w związku taki seks, że podczas penetracji kobiety, jej ręce
wędrują na pośladek partnera w okolice odbytu z palcami lub zabawkami. A że homofobia
to somatyczne upośledzenie odbytu, to odrazu można odróżnić, nawet tego ukrytego
homofoba, który sam sobie odmawia przyjemności w taki sposób jak powyżej. Tak samo
kobiety też lubią podwójnie.

34. Data: 2015-09-13 21:51:09

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.09.2015 o 21:42, glob pisze:
> [...]
można masować palcami lub wibratorem odbyt przez kobietę, co wzmacnia doznania.

JA nie mam doznań, takie wydalanie np. to dla mnie przykra konieczność

35. Data: 2015-09-13 21:52:50

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-13 o 21:48, Chiron pisze:

> Użytkownik "Naja" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> OK- odpowiadam: preferuję z własną żoną

ale jak (preferuje[sz](cie)) ? :-)

--
pamtataj pamtarej . . .

36. Data: 2015-09-13 21:55:25

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-13 o 21:50, glob pisze:
> Naja
> W dniu 2015-09-13 o 21:42, glob pisze:
> - pokaż cytowany tekst -
> no i się wydało co globciu lubi
> - pokaż cytowany tekst -
>
> (fuj) Tak samo kobiety też lubią podwójnie.

_niektóre_

--
pamtataj pamtarej . . .

37. Data: 2015-09-13 21:56:30

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.09.2015 o 21:52, Naja pisze:

> ale jak (preferuje[sz](cie)) ? :-)

A czy w ogóle jest coś takiego jak seks?

38. Data: 2015-09-13 22:00:24

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
> [...]

JA nie mam doznań, takie wydalanie np. to dla mnie przykra konieczność

Acha, to twierdzisz że utknąłeś w fazie analnej i tylko na kiblu przeżywasz, a jak
usłyszałeś o gejach to histeria. Prostata może być pieszona też od tyłu, dlatego
mówie że geje wiedzą co dobre, bo masz podwójnie.

39. Data: 2015-09-13 22:03:49

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.09.2015 o 22:00, glob pisze:
> Acha, to twierdzisz że utknąłeś w fazie analnej i tylko na kiblu przeżywasz, a jak
usłyszałeś o gejach to histeria. Prostata może być pieszona też od tyłu, dlatego
mówie że geje wiedzą co dobre, bo masz podwójnie.

Właśnie nie mam fazy analnej i chyba nigdy nie miałem, widocznie Freud
się pomylił.

40. Data: 2015-09-13 22:37:59

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> ale jak (preferuje[sz](cie)) ? :-)