Homoseksualni rodzice niszczą dzieci.

31. Data: 2019-04-06 04:05:54

Temat: Re: Homoseksualni rodzice niszczą dzieci.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-04 14:41, Kviat wrote:
> [...]
wa-Islamskiego-spalili-biblioteke-uniwersytecka-w-Mo
sulu.html

palili-ksiazki-o-harrym-potterze-i-zmierzch-powolali
.html

> Jak klecha miał dać rozgrzeszenie, skoro do nich nie chodziłem?
> Musiałbym na głowę upaść, żeby gadać z jakimś obcym facetem ubierającym
> sukienki. I całe szczęście moi rodzice są normalni i wiedzieli, że o
> niektórych sprawach dzieciom nie wolno rozmawiać ze śliniącym się obcym
> facetem.
>
> I kto tu ma uraz? Ciekawe dlaczego nadal na starość (przynajmniej xl, bo
> bo wieku ilony nie znam, a z tego co pisze podejrzewam, że też młodość
> ma już dawno za sobą) wszystko wam kojarzy się z waleniem konia...
> pewnie często dostawaliście rozgrzeszenie.

Problem polega na tym, dlaczego wszystko kojarzy ci się z sutanną?

32. Data: 2019-04-06 11:35:50

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 6 Apr 2019 04:05:54 +0200
doszła do mnie wiadomość <q891j7$dn5$1@node2.news.atman.pl>
od Ilona <i...@u...net> :

I jak tu ma się nie kojarzyć, skoro:
SutAnny