Honorowe krwiodawstwo.

1. Data: 2002-11-20 20:35:22

Temat: Honorowe krwiodawstwo.
Od: "pap" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jakie sa zalety i wady oddawanie krwi dla organizmu. Oddawanie co 2-3
miesiaca. Czy wydolonosc organizmu ulega zmianie?

2. Data: 2002-11-20 21:37:14

Temat: Re: Honorowe krwiodawstwo.
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pap" <c...@p...fm> napisał w wiadomości
> Jakie sa zalety i wady oddawanie krwi dla organizmu. Oddawanie co 2-3
> miesiaca. Czy wydolonosc organizmu ulega zmianie?

nie ulega zmianie, wad zadnych nie ma (przesady o nadcisnieniu po
zaprzestaniu oddawania sa tylko przesadami) a zalety? ;) no czekolada,
bilety komunikacji miejskiej... :)

Adam

3. Data: 2002-11-20 22:46:51

Od: "pap" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> nie ulega zmianie, wad zadnych nie ma (przesady o nadcisnieniu po
> zaprzestaniu oddawania sa tylko przesadami) a zalety? ;) no czekolada,

Slyszalem o tym, ze jest sie zdrowszym: w koncu na miejsce starej
("toksycznej") krwi pojawia sie nowa. Poza tym kiedys leczono metoda
upuszczania krwi.
Co ty na to?
Pozdrawiam.

4. Data: 2002-11-21 06:25:03

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> nie ulega zmianie, wad zadnych nie ma (przesady o nadcisnieniu po
> zaprzestaniu oddawania sa tylko przesadami) a zalety? ;) no czekolada,

zaraz.... jakie bilety? nie daja mi zadnych biletow ;)
czyzby na dojazd i powrot? ;)

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

5. Data: 2002-11-21 09:02:39

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> zaraz.... jakie bilety? nie daja mi zadnych biletow ;)
> czyzby na dojazd i powrot? ;)

Wszystko zależy od miasta, np. w Płocku dla:
- mężczyzn po oddaniu 900 ml krwi można jeździć z 40% zniżką autobusami
miejskimi
- kobiet 600 ml, j.w.
Należy mieć wyrobioną także legitymację HDK, oraz przymajmniej raz w roku oddać
krew.

Ania

6. Data: 2002-11-21 14:40:10

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> - kobiet 600 ml, j.w.
> Należy mieć wyrobioną także legitymację HDK, oraz przymajmniej raz w roku

a czy trzeba byc mieszkancem Plocka?

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

7. Data: 2002-11-21 15:43:02

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - kobiet 600 ml, j.w.
> Należy mieć wyrobioną także legitymację HDK, oraz przymajmniej raz w roku

wlasnie sprawdzilem w Warszawie... tu trzeba oddac 30000 ml... czyli 30
litrow :)
no bo to duze miasto ;)

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

8. Data: 2002-11-21 19:25:47

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - kobiet 600 ml, j.w.
> Należy mieć wyrobioną także legitymację HDK, oraz przymajmniej raz w roku

eee,. chyba 9000 i 6000 ml, czyli odpowiednio 9 i 6 l ?? bo inaczej dwie
donacje i kazdy moglby jezdzic autobusem za pol darmo :)

Adam

9. Data: 2002-11-21 19:26:50

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> zaraz.... jakie bilety? nie daja mi zadnych biletow ;)
> czyzby na dojazd i powrot? ;)

uhm, dwa cale bilety, przynajmniej w zeszlym roku dawali... :)
a w moim miasteczku wystarcza 18 l. do 50% znizek w MPK :) - no ale to 10x
mniejsze miasto od Łorsoł...

Adam

10. Data: 2002-11-21 20:49:55

Od: "pap" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Orientuje sie ktos czy sa jakies znizki w Szczecinie na bilety?

zgniły piernik
Glukoza na jutro!
Re: [albertan] jezyk
lekarze badzcie bardziej...