Honorowe krwiodawstwo.

11. Data: 2002-11-22 10:17:57

Temat: Re: Honorowe krwiodawstwo.
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> eee,. chyba 9000 i 6000 ml, czyli odpowiednio 9 i 6 l ?? bo inaczej dwie
> donacje i kazdy moglby jezdzic autobusem za pol darmo :)

Nie, nie pomyliłam się odpowiednio 900 i 600 ml z 40% zniżką. Po oddaniu pewnej
(dosyć dużej ilości) można jeździć za darmo przez okres 1 roku od ostatniego
oddania krwii.

Ania

12. Data: 2002-11-22 14:49:44

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pap" <c...@p...fm> napisał w wiadomości
> Orientuje sie ktos czy sa jakies znizki w Szczecinie na bilety?

najbardziej bedzie sie pewnie orientowala najblizsza stacja krwiodawstwa...
wystarczy zadzwonic, albo pojsc i upuscic sobie troszke krwi :)

Adam

zgniły piernik
Glukoza na jutro!
Re: [albertan] jezyk