Honorowy dawca krwi

1. Data: 2002-07-08 18:15:47

Temat: Honorowy dawca krwi
Od: Agnieszka <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem po wstrzasie septycznym i DICu (miedzy innymi). Przetoczono mi
15 jednostek krwi a teraz chcialabym sie odwdzieczyc i oddac to co mi
podano. W zwiazku z tym moje pytanie: Czy moge zostac honorowym dawca
krwi? (Choroby te przechodzilam we wrzesniu ubieglego roku... )

Agnieszka

2. Data: 2002-07-08 18:41:02

Temat: Re: Honorowy dawca krwi
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> podano. W zwiazku z tym moje pytanie: Czy moge zostac honorowym dawca
> krwi? (Choroby te przechodzilam we wrzesniu ubieglego roku... )

Zwroc sie z tym pytaniem do najblizszej stacji krwiodastwa...
tam napewno otrzymasz najbardziej kompetentna odpowiedz...
ale chyba musi minac jakis czas od leczenia krwia zanim bedziesz mogla ja
oddawac... chyba rok...

Jako krwiodawca uwazam ze masz rewelacyjny pomysl :)

WaldiM "B" Rh dodatni

3. Data: 2002-07-08 19:01:41

Od: Agnieszka <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

WALDIM w swoim poœcie na grupy napisał(a):

> Zwroc sie z tym pytaniem do najblizszej stacji krwiodastwa...
> tam napewno otrzymasz najbardziej kompetentna odpowiedz...

Taaa... tylko, ze tam powiedzieli, ze skoro chorowalam na co chorowalam
to nie moge zostac krwiodawca. Juz nigdy. A ja naprawde chcialabym cos
zrobic... i komus pomoc.
Agnieszka

4. Data: 2002-07-08 20:13:45

Od: "Adam" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj namówić do tego szczytnego gestu kogoś ze swojego otoczenia, to
niekoniecznie musisz być TY.

P.S.

ciągle brakuje krwi ;(

--
Z pozdrowieniami Adam Figarski

Papużki Nierozłączki
www.republika.pl/adam_figarski
n...@p...onet.pl

5. Data: 2002-07-08 21:28:20

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taaa... tylko, ze tam powiedzieli, ze skoro chorowalam na co chorowalam
> to nie moge zostac krwiodawca. Juz nigdy. A ja naprawde chcialabym cos
> [...]

No trudno... dla dobra biorcow, czyli takich jak Ty nie mozesz oddawac
krwi...
ale ja pisze Adam mozesz propagowac idee krwiodastwa wsrod znajomych i
rodziny

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

6. Data: 2002-07-08 21:33:57

Od: "Mamak z Galicji" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jestem po wstrzasie septycznym i DICu (miedzy innymi). Przetoczono mi
> 15 jednostek krwi a teraz chcialabym sie odwdzieczyc i oddac to co mi

Tylko jak znajdziesz tych ludzi od których otrzymałaś krew ?
:-)))))))))))))))

--
Mamak z Galicji
irc: Mamak #prk

7. Data: 2002-07-09 09:08:06

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:

> Taaa... tylko, ze tam powiedzieli, ze skoro chorowalam na co chorowalam
> to nie moge zostac krwiodawca. Juz nigdy. A ja naprawde chcialabym cos
> zrobic... i komus pomoc.

Jak pisał WALDIM, musisz się pogodzić z dyskwalifikacją i spróbować
odpłacić światu w innej formie. Samo propagowanie idei krwiodastwa i
przypominanie swoim znajomym, że twoje życie zależało kiedyś od
szlachetnych gestów nieznanych ci osób, to już dużo.

Leszek

8. Data: 2002-07-09 15:33:47

Od: Agnieszka <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lech Trzeciak w swoim poscie na grupy napisał(a):

> [...]
> krwiodastwa i przypominanie swoim znajomym, że twoje życie
> zależało kiedyś od szlachetnych gestów nieznanych ci osób, to już

:) No coz... moze i tak...
Z tego wszystkiego nie podziekowalam w pierwszym poscie krwiodawcom!!
Wielkie dzieki Wam wszystkim! Przekonalam sie na wlasnej skorze, jak
bardzo jestescie potrzebni :)

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka

9. Data: 2002-07-09 15:36:08

Od: Agnieszka <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam w swoim poœcie na grupy napisał(a):

> Spróbuj namówić do tego szczytnego gestu kogoś ze swojego
> otoczenia, to niekoniecznie musisz być TY.

Tato jest zasluzonym honorowym dawca krwi, a za mnie bedzie oddawal maz
:) Dzieki za odpowiedz.

Agnieszka

Szczepeinie przeciwko durowi
Prosba o informacje
czy sąskuteczne sposoby walki z zylakami odbytu
Jak skarżyc sie na lekarza.?
Jak sprawdzic legalnosc lekarza z Niemiec?