Hormonalne środki antykoncepcyjne a zajście w ciąże - parę pytań

1. Data: 2002-04-14 09:58:04

Temat: Hormonalne środki antykoncepcyjne a zajście w ciąże - parę pytań
Od: "Franek" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Interesuje mnie pewien problem.
Przy braniu doustnych hormonalnych srodkow antykoncepcyjnych
(zwanych potocznie pigulkami) istnieje ~0,1% niepozadanej ciazy.

Jesli jednak kobieta zajdzie w ciaze (chodzi o ten 0,1%) w czasie przyjmownia
pigulek a nie bedzie tego swiadoma (z tego co mi wiadomo to czasem krwawenia
miesiaczkowe wystepuja pomimo tego ze kobieta jest w ciazy) a nadal
bedzie zazywala pigulki to czy dojdzie do poronienia ?

Znam dwie rozne wersje:
1. dojdzie do poronienia
2. nie dojdzie do poronienia, a dawka hormowow nie ma wplywu na zarodek

Ktora wersja jest prawdziwa ?
A moze sa jeszcze inne mozliwosci ?

Prosze o wyjasnienie.

Pozdrawiam
Franek

2. Data: 2002-04-14 10:51:38

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

In article <a9blqv$l07$1@news.tpi.pl>, f...@g...pl says...
> Interesuje mnie pewien problem.
> Przy braniu doustnych hormonalnych srodkow antykoncepcyjnych
> (zwanych potocznie pigulkami) istnieje ~0,1% niepozadanej ciazy.

skad wziales tak duze prawdopodobienstwo?

3. Data: 2002-04-16 14:45:31

Od: "WaldiM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Franek" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Znam dwie rozne wersje:
> 1. dojdzie do poronienia
> 2. nie dojdzie do poronienia, a dawka hormowow nie ma wplywu na zarodek

Hormonalne srodki antykoncepcyjne nie powoduja poronienia jesli sa podawane
w zwykly, tradycyjny sposob...

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org