Hormony

1. Data: 2002-01-31 10:44:06

Temat: Hormony
Od: "Renata Kamińska" <R...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mam dwa pytania:
Czy tabletki Diane-35 na pewno działają antykoncepcyjnie już od 1 tabletki
przyjętej 1 dnia okresu?
O czym może świadczyć brak krwawienia, które powinno wystąpić po 21
drażetkach?
Dzięki za odpowiedzi
Pozdrawiam grupowiczów
Renia

2. Data: 2002-02-03 19:44:16

Temat: Re: Hormony
Od: "cherokee" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostrzegam przed Diane 35.
Dwa tygodnie temu wylądowałam w szpitalu na ginekologii z powodu nie
kończączego się krwawienia miesiączkowego.

To naprawde nic przyjemnego krwawic jak mały dziczek przez 30 dni.

Te tabletki nie mają najlepszej renomy w opinii dobrych (podkreślam)
ginekologów.

POzdrawiam.
cherokee
P.S. Krwawienie występuje po ok. 4-5 dniach po przyjęciu ostatniej tabletki.

cherokee

Użytkownik Renata Kamińska <R...@v...com.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:a...@r...vianet...

ziewanie