Hormony plciowe - pytania

1. Data: 2004-06-05 12:21:44

Temat: Hormony plciowe - pytania
Od: "Sebastian Rościszewski" <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszyskich

Robilem niedawno badanie hormonow: FSH, PRL, Testosteron. Wyniki mam
nastepujace:

PRL - 16,1 ng/ml [norma mezczyzni: 3,0 - 25,0] czyli wszysko OK,
Testosteron - 6,7 ng/ml [norma mezczyzni: 3,0 - 10,6] czyli wszysko OK,

FSH - 1,6 ng/ml [norma mezczyzni: 1,7 - 12,0] czyli ZA MALO.

Moje pytanie brzmi: co to za hormon FSH jakie ma znaczenie u mezczyzn i
oczym swiadczy jego niedobor? Czy niedobor o 0.1 juz trzeba leczyc?

Pozdrawiam:

Sebastian Rościszewski

2. Data: 2004-06-05 14:20:25

Temat: Re: Hormony plciowe - pytania
Od: sdh_h <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sebastian Ro?ciszewski wrote:

> Moje pytanie brzmi: co to za hormon FSH jakie ma znaczenie u mezczyzn i
> oczym swiadczy jego niedobor? Czy niedobor o 0.1 juz trzeba leczyc?

FSH to hormon przysadki, ktory powoduje ze jadra wydzielaja testosteron.
Wobec przyysadki nadrzedne jest podwzgorze, organy te razem (podwzgorze,
przysadka i gruczol) tworza system zaleznosci, sprzezen, ktore
zapewniaja homeostaze hormonalna. o czym swiadczy Twoj wynik nie wiem -
na to pytanie powinien odpowiedziec Ci endokrynolog.

Żąbek - leczenie kanałowe
Kurcze i żelazo
Bol w penisie
Jak bezbolesnie usunac tluszczaki?