Humanitarna walka?

11. Data: 2007-11-15 19:42:30

Temat: Re: Humanitarna walka?
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Kamnez" <k...@T...eu> wrote in message
news:fhi6ct$n45$1@news.onet.pl...

> Charakter zarzutów świadczy raczej o tym, że nie było właśnie tego gościa
> z kałachem.

Bo go schowal pod lozkiem i stal sie cywilem?

> Byłeś tam? Nie przesądzając sprawy, jak najbardziej wyobrażam sobie, że
> cała siódemka wpadła na pomysł takiej "akcji". Zwłaszcza, że - jak
> przypuszczam - nie zawsze wyjeżdżają tam jednostki o wybitnym umyśle i
> przesadnej wrażliwości.

Ciekaw jestem czy to byly normalne wojaki czy raczej podoficerowie - to juz
duzo zmienia.
Zreszta na pewno w grupie mieli z 2 starszych stopniem, bardziej
doswiadczonych i byc moze mniej kierujacych sie emocjami a raczej zdrowym
rozsadkiem.

> Faktem jest, że zdarzenie miało miejsce 3 miesiące temu, a "ludzie honoru"
> zdążyli już zasadniczo zmienić swoje zeznania. *Jeśli* zrobili to, co im
> prokuratura zarzuca, i liczyli na normalne życie, to bardzo dobrtze, że
> się przeliczyli.

Faktem jest tez to, ze skurwiale media juz wydaly wyrok, chociaz jeszcze
nawet rozprawy nie bylo.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

12. Data: 2007-11-15 19:47:36

Od: "Never Never" <c...@o...pl.WYTNIJTO> szukaj wiadomości tego autora

> Charakter zarzutów świadczy raczej o tym, że nie było właśnie tego gościa
> z kałachem.

To mi sie przypomina historia, jak oskarza sie zolnierzy izraelskich, ze
strzelaja do dzieci
palestynskich, ze to bestialstwo itd. a potem sie okazywalo, ze te dzieci
rzucaly koktajlami
molotowa w izraelskich zolnierzy...

13. Data: 2007-11-15 19:54:29

Od: Kamnez <k...@T...eu> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):

> Bo go schowal pod lozkiem i stal sie cywilem?

Jeśli cywile giną na skutek wymiany ognia, to jest to wypadek.
Rozwalenie z moździerzy obiektu cywilnego, z którego nikt nie strzela,
jest zbrodnią wojenną. Równie dobrze można by było usprawiedliwić np.
wymordowanie pacjentów szpitala z Vukovaru, twierdząc, że "przecież
jeden z nich był terrorystą, ale kałach zostawił w domu".

> Ciekaw jestem czy to byly normalne wojaki czy raczej podoficerowie - to juz
> duzo zmienia.

Za GW: "Wszyscy żołnierze pochodzą z jednostki z Bielska Białej. To
dwóch oficerów, dwóch podoficerów, trzech st. szeregowych - poinformował
sędzia".

> Faktem jest tez to, ze skurwiale media juz wydaly wyrok, chociaz jeszcze
> nawet rozprawy nie bylo.

No ale Ty też już wydałeś. Poczekajmy na proces.

--
Kamnez
----

14. Data: 2007-11-15 20:03:00

Od: Kamnez <k...@T...eu> szukaj wiadomości tego autora

Never Never napisał(a):

> [...]
> strzelaja do dzieci
> palestynskich, ze to bestialstwo itd. a potem sie okazywalo, ze te dzieci

Albo zwykłymi kamieniami. Albo w ogóle.

Jeszcze raz: nie wiem jak było w tym Afganistanie. Mogło być tak jak
piszesz (polscy żołnierze byli atakowani, może popełnili jakiś błąd).
Ale mogło być też tak, że chcieli poczuć "waadzę", a odpowiednio
wcześniej poczuli się bezkarni. Twarde fakty są takie: (1) prokuratura
postawiła super-mocne zarzuty, (2) sąd po ich przejrzeniu zastosował od
razu tymczasowy areszt, (3) obrońca oskarżonych stwierdził, że sami
żołnierze przyznali się do tego, że otworzyli ogień, mimo że nie byli w
stanie zagrożenia. Cała reszta to na razie fantazje.

--
Kamnez
----

15. Data: 2007-11-15 22:28:41

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <p...@w...org> wrote in message

> [...]

Ten Bremer to narobil niezlego gnoju. Jeden z rozmowcow nazwal go "The Tzar
of Iraq" - to o czyms swiadczy.
Do tego tych dwoch idiotow: Rumsfeld i Cheney + niedojebany prezydent -
ogolnie zrobili z tego kraju burdel, chociaz mozna by bylo zrobic cos
zupelnie innego, tak ze kazdy bylby zadowolony, ale w jednym z filmow ktore
Ci polecilem bedzie powiedziane, ze ta wojna (tak jak ta w Wietnamie) nie
miala byc nigdy wygrana, tu chodzi o pieniadze i o nic wiecej.

16. Data: 2007-11-16 00:34:00

Od: ßloo ta><î <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz <p...@w...org> :
...cut...
> ta wojna (tak jak ta w Wietnamie) nie miala byc nigdy wygrana,
> tu chodzi o pieniadze i o nic wiecej.
wypałeś starej z dupy w złym miejscu. a tobie się zdawało,
że w wojnach to o co chodzi?
--
`..¸¸.-> ßloo ta><î <-.¸¸..´
spieszmy sie jesc gowna

17. Data: 2007-11-16 00:51:00

Od: tomas <t...@n...dsfhjwer.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:
> [...]
> TV nie uslyszycie, to jeszcze skurwiele ich do sadu biora.
> To nie byla celowe morderstwo, ani ludobojstwo. Taka jest wojna, gina
> nie tylko potencjalne cele, ale tez przypadkowi ludzie - tak bylo i
> bedzie zawsze, a robienie z tego pokazowki to dramat rzadzacych. Jeden z
> zolnierzy, ktorzy maja byc sadzeni powiedzial, ze wolalby zginac wtedy w
> walce niz przezywac to, co w tej chwili. I mu sie wcale nie dziwie.
> Szacunek dla polskiego wojska, ktore cos robi, pogarda dla debili,
> ktorzy wpieprza ich do wieznienia.
> Marne szanse, ale chcialbym aby ich uniewinnili.

Huj ci w dupe.Ciekawo co bys pisal zeby zastrzelili twoich znajomych...

18. Data: 2007-11-16 00:55:58

Od: tomas <t...@n...dsfhjwer.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wojna to wojna. Rozne rzeczy sie dzieja... .
> Btw. goraco polecam dwa dokumenty, "war tapes" i "no end in sight".
> Po obejrzeniu tego dopiero mamy pelny obraz sytuacji.

Przeczytaj sobie fiucie "Jarhead" Anthony Swofford i bedziesz wiedzial
od czego ludzie sa zdolni na wojnie.Wtedy nie bedziesz pisal tych pierdół.

19. Data: 2007-11-16 00:57:30

Od: tomas <t...@n...dsfhjwer.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zgadzam się z tobą.
> dwa dni przed tym wydarzeniem zginął nasz żołnierz,

W imie czego?

20. Data: 2007-11-16 03:52:26

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomas" <t...@n...dsfhjwer.pl

> Huj ci w dupe.Ciekawo co bys pisal zeby zastrzelili twoich znajomych...

Pierwsze zdanie - pudło i pała (z ortografii).
Drugie - bingo!

SMUTNO...
kontrola lotów. lot do samego środka
CZY...