Husqvarna czy Brother?

1. Data: 2003-04-19 19:13:13

Temat: Husqvarna czy Brother?
Od: "Gonia" <m...@i...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny,

mam pytanie odnośnie maszyny do szycia - pomijam dysputę na temat
konkretnych modeli... ale jeśli chciałabym wybrać między bardzo podobnymi
modelami oferowanymi przez Husqvarne i Brother'a, to którą firmę polecicie?
:) Może macie jakieś doświadczenia w tej kwestii? Czekam z niecierpliwością
na wszelkie uwagi :)

Pozdrawiam
Agnese

1. Data: 2003-04-19 21:41:51

Temat: Re: Husqvarna czy Brother?
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> konkretnych modeli... ale jeśli chciałabym wybrać między bardzo podobnymi
> modelami oferowanymi przez Husqvarne i Brother'a, to którą firmę

Tydzien temu wybralam Husquarne model 215.
Na korzysc przemowila zdecydowanie bardziej cicha praca maszyny i 3 letnia
gwarancja. Ma tez mozliwosc korzystania z dwoch szpulek, chociaz jeszcze
obecenie nie mam pojecia do czego to :-)
Nie ukrywam, ze mnie sie bardziej tez wizualnie podobala, ale to oczywiscie
drugorzedna sprawa.

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-04-20 10:44:59

Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> witam,
jeśli można sie dowiedzieć to ile kosztowała Huaquarne?!
pozdrawiam serdecznie
ulka/nitka

1. Data: 2003-04-20 13:38:32

Od: "Grazia" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja też wybralam Husqvarne- Lily 550. Mam ją trzeci rok i jestem z niej
zadowolona.

pozdrawiam Grazia

1. Data: 2003-04-21 08:06:33

Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Znajoma ma Brothera - bomba!

aha jak sie zdecydjesz na Brothera to moge Ci od niej zalatwic kontakt do
przedstawiciela ( da rabat -bo on sprzedaje z pierwszej reki a w sklepie masz
juz z marza ) jakby co to pisz na priva.

1. Data: 2003-04-22 07:57:25

Od: "Kasia A." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gonia" <m...@i...lublin.pl> napisał w wiadomości
> [...]
polecicie?
> :) Może macie jakieś doświadczenia w tej kwestii? Czekam z

Z informacji zdobytych u sprzedawców - Husqvarna nie ma najlepszej opinii,
choc ich nowa seria Huskystar jest lepszej jakości. (chodzi o plastikowe
elementy wnętrza). Dobry jest Brother choć drogi, równie dobra Toyota a
tańsza.

Kasia

1. Data: 2003-04-22 08:12:03

Od: b...@s...be (Beata Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Od trzech lat szyje na Brother 120 E i jestem bardzo zadowolona.
Osobiscie szylam juz na wielu maszynach Lucznik , Singer , Juka .
Brodhera wybralam bo wiedzialam ze jest mocny i solidny . Naprzyklad
szylam na niej dzins .Moj wybor padl na nia dlatego rowniez ze
wczesnij kupilam overlock Brothera i naprawde bylam pod wrazeniem.
Nie chce nic ujac maszynie Huqsvarna bo nie mialam okazji
szyc na nej.Moim zdaniem musisz sobie zadac pytanie co chcesz
szyc na tej maszynie ale pomysl o przyszlosci bo zaczyna sie od
prostych rzeczy a potem chce sie robic cos bardziej skomplikowanego.
Bardzo wazna rzecz oczywiscie ile pieniedzy przeznaczasz na kupno i
pod tym kontem patrzec na podobne do siebie modele z roznych firm.
Najlepiej jakby sie mialo mozliwosc wyprubowania roznych maszyn ale
to nie zawsz jest mozliwe.

From: "Gonia" <m...@i...lublin.pl>

1. Data: 2003-04-22 08:38:06

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :) Może macie jakieś doświadczenia w tej kwestii? Czekam z niecierpliwością

Witaj!

Ja podam Ci poprostu adres strony i poczytaj sobie jaka maszyna co zawiera,
ale wiedz że zawsze BROTHER bedzie lepsza od Husqvarny :))) To może Ci
potwierdzić każdy mechanik, ale jeżeli możesz pozwolic sobie na wydanie więcej
ponieniążków na zakup tej maszyny to polecam BROTHERA jesli natomiast nie to
Husqvarna.

http://www.bmd.pl/maszyny/m10.phtml

http://www.husqvarna-viking.pl/index2.htm

Sama porównaj i wybierz tą która Tobie będzie się najbardziej podobała

Pozdrawiam Monika

265 programów szycia w tym ściegi:

owerlokowe - do obrzucania brzegów materiału;
elastyczne - do materiałów typu stretch;
kryte - do zakańczania np. nogawek spodni;
wzmocnione (3x) - do materiałów grubych, np. JEANS;
ozdobne - do wykańczania;
i wiele innych.

1. Data: 2003-04-22 10:19:00

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja podam Ci poprostu adres strony i poczytaj sobie jaka maszyna co
zawiera,
> ale wiedz że zawsze BROTHER bedzie lepsza od Husqvarny :)))
A moge wiedziec dlaczego ?

To może Ci
> potwierdzić każdy mechanik,
???

ale jeżeli możesz pozwolic sobie na wydanie więcej
> ponieniążków na zakup tej maszyny to polecam BROTHERA jesli natomiast nie
> Husqvarna.
Tego tez nie rozumiem...
Jesli ceny sa identyczne i dodatkowo sugierujesz, ze BROTHER jest lepsza, to
logicznie byloby chyba napisac, ze z BROTHEREM sa mniejsze koszty. Tak wiec
nie rozumiem....

Nie zamierzam dyskutowac, jaka maszyna jest lepsza, bo nie mam pojecia.
Swoja kupilam sugerujac sie opinia serwisanow i sprzedawcow, moze to blad...
Zobaczymy... :-)

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-04-22 10:25:59

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeśli można sie dowiedzieć to ile kosztowała Huaquarne?!
Cos troche ponad 1000 zl... Podpytam mame :-)

Pozdrawiam
Asia

wieeeeeeeeeeeeeeelkie dzieki....:)))
wspomnienia nasze robótkowe